G.H Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Vil bare gi min erfaring om nettbutikken til Grudun Sjøden. Var så innbydende bilder og bestilte noe de kalte tights som viste seg å være en tykk strømpebukse,uten bein riktignok. Da jeg returnerte måtte jeg likevel betale returporto, selv etter at jeg påpekte at jeg synes at bilder og beskrivelse var misvisende. De viser til at dette står i betingelsene deres, men i disse Coronatider, er det 100% elendig kundeservice. Anbefaler andre nettbutikker som gir fri frakt og retur 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Uten bein? Var det en shorts, da? Og du var jo heldig som fikk returnert varen. Nå under covid, har jeg sett mange bedrifter som har fjernet denne muligheten. Anonymkode: bce16...412 2
Perelandra Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): @Perelandra Anonymkode: 06dc7...977 Anser du meg som Gudrun Sjöden ekspert? Jeg har i allefall vært kunde der i mange år. Til deg TS, så pleier Gudrun Sjöden-kolleksjonene både å ha tights som ser ut som strømpebukse uten fot, og en tykkere type som kanskje var det du var ute etter? 7
Munchlax Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 Perelandra skrev (1 minutt siden): Anser du meg som Gudrun Sjöden ekspert? Jeg har i allefall vært kunde der i mange år. Til deg TS, så pleier Gudrun Sjöden-kolleksjonene både å ha tights som ser ut som strømpebukse uten fot, og en tykkere type som kanskje var det du var ute etter? Ja, jeg vet du har masse klær der ifra, så tenkte du kanskje hadde litt erfaring😂 Turte inne annet enn å huke av som anonym - i tilfellet du syns taggen var litt creepy🙈 3
cassio Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 G.H skrev (20 minutter siden): Vil bare gi min erfaring om nettbutikken til Grudun Sjøden. Var så innbydende bilder og bestilte noe de kalte tights som viste seg å være en tykk strømpebukse,uten bein riktignok. Da jeg returnerte måtte jeg likevel betale returporto, selv etter at jeg påpekte at jeg synes at bilder og beskrivelse var misvisende. De viser til at dette står i betingelsene deres, men i disse Coronatider, er det 100% elendig kundeservice. Anbefaler andre nettbutikker som gir fri frakt og retur Det du beskriver her er helt etter loven, og normal kundeservice. Det er kanskje greit at du setter deg inn i kjøpsloven og i tillegg leser betingelsene i nettbutikker når du handler. Kunder som deg klarer butikker seg godt uten. 13
Perelandra Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 Fliip skrev (3 minutter siden): Ja, jeg vet du har masse klær der ifra, så tenkte du kanskje hadde litt erfaring😂 Turte inne annet enn å huke av som anonym - i tilfellet du syns taggen var litt creepy🙈 Helt greit at du tagget meg. Forøvrig synes jeg alltid det er et sjansespill å kjøpe klær på nett, men det er lettere hvis man er kjent med merket, og vet noenlunde hvordan kvaliteten og størrelsene er. Selv har jeg handlet såpass mye fra Gudrun Sjöden i fysisk butikk, så det pleier å gå greit å handle på nett. 2
Pernille2 Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 Hun sier at hun veit det er lov å gjøre det, men det er likevel dårlig service. Finnes mange butikker med fri frakt og retur, jeg har også kjøpt klær der som seg dritfine ut på bildet også er de ikke så fine likevel, så enig med Ts dårlig service og dårlige beskrivelser hos GSjøden
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uten bein? Var det en shorts, da? Og du var jo heldig som fikk returnert varen. Nå under covid, har jeg sett mange bedrifter som har fjernet denne muligheten. Anonymkode: bce16...412 Handler man på nett har man 14 dagers angrefrist etter loven, Covid eller ikke. Anonymkode: e265f...78b 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #11 Skrevet 26. april 2021 Ville vel styrt unna uansett, forferdelig stygge klær 🙈 Anonymkode: 1bde0...b49 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 Pernille2 skrev (19 minutter siden): Hun sier at hun veit det er lov å gjøre det, men det er likevel dårlig service. Finnes mange butikker med fri frakt og retur, jeg har også kjøpt klær der som seg dritfine ut på bildet også er de ikke så fine likevel, så enig med Ts dårlig service og dårlige beskrivelser hos GSjøden Hvis man vil ha fri frakt og retur så sjekker man det på forhånd i stedet for klage i etterpå. Anonymkode: 0d6ba...0d4 7
G.H Skrevet 26. april 2021 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2021 Handler ikke bare om fri retur, handler like mye om at beskrivelsen på produktet. En strømpebukse , burde merkes med denier... Det er også verdt å merke seg at nettbutikken deres heller ikke har kundeomtaler. Så det er en dårlig nettbutikk også på det punktet. Ingen butikker trenger misfornøyde kunder, da har kundeservice misforstått! Andre potensielle kunder bør faktisk vite at hos Gudrun Sjøden stemmer ikke beskrivelse med produktet og er du ikke fornøyd må du betale returporto, selv om du tar kontakt med kundeservice. Så får folk vurdere selv om de gidder å ta sjansen på å handle der.
G.H Skrevet 26. april 2021 Forfatter #14 Skrevet 26. april 2021 cassio skrev (3 timer siden): Det du beskriver her er helt etter loven, og normal kundeservice. Det er kanskje greit at du setter deg inn i kjøpsloven og i tillegg leser betingelsene i nettbutikker når du handler. Kunder som deg klarer butikker seg godt uten. Du kan jo feks vurdere å lese innlegget en gang til, så ser du at jeg vet at de har lov til det. 👓
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #15 Skrevet 26. april 2021 Pernille2 skrev (1 time siden): Hun sier at hun veit det er lov å gjøre det, men det er likevel dårlig service. Finnes mange butikker med fri frakt og retur, jeg har også kjøpt klær der som seg dritfine ut på bildet også er de ikke så fine likevel, så enig med Ts dårlig service og dårlige beskrivelser hos GSjøden Hmmm! Det virker litt som du er TS, da dere begge har valgt å bruke liten tekst (ikke ofte jeg ser den på kg) og begge er nye brukere.. Anonymkode: a073a...f54 12 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #16 Skrevet 26. april 2021 G.H skrev (3 timer siden): Vil bare gi min erfaring om nettbutikken til Grudun Sjøden. Var så innbydende bilder og bestilte noe de kalte tights som viste seg å være en tykk strømpebukse,uten bein riktignok. Da jeg returnerte måtte jeg likevel betale returporto, selv etter at jeg påpekte at jeg synes at bilder og beskrivelse var misvisende. De viser til at dette står i betingelsene deres, men i disse Coronatider, er det 100% elendig kundeservice. Anbefaler andre nettbutikker som gir fri frakt og retur Har du link til produktet? Anonymkode: db15e...aa3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #17 Skrevet 26. april 2021 cassio skrev (3 timer siden): Det du beskriver her er helt etter loven, og normal kundeservice. Det er kanskje greit at du setter deg inn i kjøpsloven og i tillegg leser betingelsene i nettbutikker når du handler. Kunder som deg klarer butikker seg godt uten. Du burde kanskje sette deg litt mer inn i kjøpsloven, så hadde du visst at det er forbrukerkjøpsloven, og ikke kjøpsloven, som gjelder for det tilfellet her. Anonymkode: 18a10...4af
Anim92 Skrevet 26. april 2021 #18 Skrevet 26. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du burde kanskje sette deg litt mer inn i kjøpsloven, så hadde du visst at det er forbrukerkjøpsloven, og ikke kjøpsloven, som gjelder for det tilfellet her. Anonymkode: 18a10...4af For det har så mye å si😂😂 Jobber selv i nettbutikk, og om jeg skal gi et råd til folk flest så er det: 1. Vit at du har 14 dagers angrerett bed nettkjøp 2. Vit også at det ikke automatisk betyr gratis frakt tilbake... Endret 26. april 2021 av Anim92 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #19 Skrevet 26. april 2021 G.H skrev (13 minutter siden): beskrivelsen på produktet. Er det det produktet som heter leggings? Se på informasjon om materiale på produktet, så burde du skjønne hva det er Anonymkode: db15e...aa3 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #20 Skrevet 26. april 2021 Anim92 skrev (4 minutter siden): For det har så mye å si😂😂 Jobber selv i nettbutikk, og om jeg skal gi et råd til folk flest så er det: 1. Vit at du har 14 dagers angrerett bed nettkjøp 2. Vit også at det ikke automatisk betyr gratis frakt tilbake... Selvsagt kan det ha mye å si dersom man bruker feil lov. Det står jo naturligvis ikke det samme i de to lovene. Det betyr likevel ikke at TS har rett, men det er fortsatt dumt å anbefale noen å lese en lov som er totalt irrelevant. Anonymkode: 18a10...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå