AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Er det noen som har erfaring med en sånn romventilator? Slipper man helt å måtte lufte med vindu om man monterer en sånn på soverom? Støyer det mye? Andre erfaringer? Anonymkode: d24fe...091
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Vet dere forresten om det er noe slags kjøling på disse? Tenker sommerbruk. Ser de skal gjenvinne varmen, men det ønsker vi jo ikke om sommeren. Kan man skru av dette? Anonymkode: d24fe...091
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Jeg håper du får noen svar, TS. Jeg har vurdert disse i to år nå omtrent, men finner ingen anmeldelser, og hvis jeg finner anmeldelser om liknende - så er de ikke positive, da folk mener det ikke går an å sove i et rom med ventilator på. Da utgår jo hele poenga, ja. Anonymkode: 17265...a26 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 10.06): Jeg håper du får noen svar, TS. Jeg har vurdert disse i to år nå omtrent, men finner ingen anmeldelser, og hvis jeg finner anmeldelser om liknende - så er de ikke positive, da folk mener det ikke går an å sove i et rom med ventilator på. Da utgår jo hele poenga, ja. Anonymkode: 17265...a26 Jeg finner heller ikke noe særlig informasjon. Det betyr kanskje at de er veldig upopulære? Synes det er rart hvis de skal bråke sånn, varmepumper er jo veldig stillegående og en sånn romventilator er vel bare en slags minivariant (tror jeg?). Ergerlig at ikke det finnes brukererfaringer på nett, for en sånn romventilator hadde vært helt perfekt på soverommet vårt, hvis ikke varmer opp rommet, ikke bråker og gir oss så god luft at vi ikke behøver å åpent vindu. Anonymkode: d24fe...091 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå