AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Del Skrevet 26. april 2021 Har ikke trent på lenge, og har lyst til å komme i gang igjen etter fødsel og permisjonstid nå. Men ønsker helst å trene på tidspunkter det er minst mulig folk (eller ikke så mye unge folk). Har mulighet til å trene både morgen, dag og kveld pga. jobber turnus og pappaen er i permisjon. Treningssenteret er oppe 06-24.😊 Anonymkode: 8d2fa...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Del Skrevet 26. april 2021 På mitt treningssenter er det minst folk mellom 12 og 14 på hverdager og 21 og 23 på hverdager. I helgene er det generelt lite folk så spiller ingen rolle når jeg trener. Åpningstidene er 06-23. Jeg har ikke prøvd å trene med en gang senteret åpner, men tror det er lite folk da også. Anonymkode: e009c...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Del Skrevet 26. april 2021 Har treningssentrene åpnet der du bor? Venter ennå på at de skal åpne for alle her... 😕 Anonymkode: 49ff8...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Del Skrevet 26. april 2021 Har inntrykk av at folk er både høye og lave, store og små, i snitt er det ganske likt, uansett når på døgnet du er der. Anonymkode: d5525...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Del Skrevet 26. april 2021 Formiddag. De aller sprekeste trener før jobb, så kommer pensjonistene og de sykmeldte, og etter skoletid kommer ungdommene. Anonymkode: 183b3...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg trener fra 5.30-7 på hverdagene, og da er vi max to-fire stk der, noen ganger helt alene også. I helgene trener jeg fra 7-8.30 og da er jeg ganske ofte alene, spesielt på søndager, på lørdager kommer det noen rundt kl 8. Anonymkode: 24506...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå