Gjest Roseglose Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Hei. jeg har noen kinagress som jeg frykter har tatt kvelden, de tålte nok ikke vinteren. I såfall skal det graves opp og plantes en mer hardfør plante der i stedet. men er jeg helt på viddene hvis jeg først graver de opp og har de i stua, sånn i tilfelle det er liv i dem? Og har dem i Potter inne?! hjelp! Jeg har ikke peiling på dette (min første hage og første gang jeg ordner med planter).
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Hvilken hardørhetssone bor du i? Sikker på at det ikke er spirer under det visne? Anonymkode: d4276...91d
Gjest Roseglose Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken hardørhetssone bor du i? Sikker på at det ikke er spirer under det visne? Anonymkode: d4276...91d Jeg bor i h3. De skal tåle til h3 i følge hagesenteret jeg kjøpte de fra. Men det er jo en «eksotisk» type prydgress og denne vinteren var hard. Ser helt dødt ut når jeg titter rundt og i. Det er også pampasgrass. De ser også døde ut. Veit ikke om jeg kan se det på røttene eller andre steder? noen blader gir etter lett. Mens mye sitter godt fast enda. Veit ikke om det kan indikere at ting er i orden eller ei?
Sokkar Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Kan det være at det skal beskjæres? Jeg har prydgress som skal klippes ned. Våren er ikke komt godt nok i gang til at den er begynt å spire skikkelig igjen 😊 jeg ville latt den stå 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå