Gå til innhold

Hvor kan vi dra for å finne tilbake til hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg og mannen har hatt en tøff periode i ekteskapet nå, men vi ønsker begge å jobbe oss gjennom det. Vi har bestemt oss for at vi vil ta oss en weekendtur, bare oss to.

Vi har ikke feriert så mye i Norge før, så derfor lurer jeg på om noen her inne har tips til steder vi kan besøke, overnatting og ulike aktiviteter?☺️ 

Ønsker en kombinasjon av avslapping og aktivitet. Gjerne spa, god mat og drikke, og ett eller annet gøy vi kan gjøre sammen☺️

Anonymkode: 86244...158

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Thief i Oslo. Der har de også spa.

Mye fint å se i Oslo også, men det er vel kanskje stengt alt sammen.

Var iallefall ett forslag 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blomsterpotta skrev (1 minutt siden):

The Thief i Oslo. Der har de også spa.

Mye fint å se i Oslo også, men det er vel kanskje stengt alt sammen.

Var iallefall ett forslag 😊

Takk for forslag ☺️ Oslo er en fin by vi begge trives i, og hvor vi har familie og venner. 

Har aldri vært på The Thief, men det står på ønskelista ☺️ 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for forslag ☺️ Oslo er en fin by vi begge trives i, og hvor vi har familie og venner. 

Har aldri vært på The Thief, men det står på ønskelista ☺️ 

TS

Oslo er spennende for meg som bor utenfor. Skal ta meg noen turer til Oslo i løpet av sommeren, men det er fordi jeg driver med stolpejakt. Det er faktisk er veldig allright ting å gjøre sammen, så last ned Stolpejakten på mobil og sett i gang 😊😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blomsterpotta skrev (2 timer siden):

Oslo er spennende for meg som bor utenfor. Skal ta meg noen turer til Oslo i løpet av sommeren, men det er fordi jeg driver med stolpejakt. Det er faktisk er veldig allright ting å gjøre sammen, så last ned Stolpejakten på mobil og sett i gang 😊😊

Hva er stolpejakt?😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva er stolpejakt?😅

Du leter etter stolper, scannet de og får poeng. På denne måten opplever du kanskje steder du ikke visste fantes. Det er en utrolig fin måte å røre seg ute i naturen. I Oslo er det veldig mange muligheter.

Les på Stolpejakten.no, så kanskje du får bedre forklaring. Jeg gleder meg til å traske rundt i Oslo og kanskje bli bedre kjent. Du kan gå, løpe, sykle, krabbe, hva som helst bare du beveger det uten bil 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Biltema 🙄

Anonymkode: b3b09...d73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blomsterpotta skrev (19 minutter siden):

Du leter etter stolper, scannet de og får poeng. På denne måten opplever du kanskje steder du ikke visste fantes. Det er en utrolig fin måte å røre seg ute i naturen. I Oslo er det veldig mange muligheter.

Les på Stolpejakten.no, så kanskje du får bedre forklaring. Jeg gleder meg til å traske rundt i Oslo og kanskje bli bedre kjent. Du kan gå, løpe, sykle, krabbe, hva som helst bare du beveger det uten bil 😊

Takk for tips, det høres gøy ut😄 Har aldri hørt om det, men skal sjekke ut!

Lykke til med stolpejakta da😋 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Biltema 🙄

Anonymkode: b3b09...d73

Ingen dum ide faktisk 🤣

Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt til Rosendal eller noe sånt. Et sted der livet går litt roligere og vi får tid til å puste. 💜

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere kan reise til Loen og klatre via ferrata. 🤩

Anonymkode: 34987...6eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvor aktive dere egentlig er og hva slags aktiviteter dere liker da, type i naturen (rafting, kiting, klatring, padling osv.), eller mer urbant (fornøyelsesparker, rare museer, gode restauranter osv.).

Rogaland/Stavanger: har både spa, fantastiske strender (med surfetilbud), Preikestolen, diverse museer + gode restauranter

Voss: ekstremsport-tilbud, nydelige omgivelser, kort vei til Bergen med bylivet der nede

Trondheim: Nidarosdomen, Rockheim, Pirbadet, 

Hvis dere bare vil tusle rundt og se dere rundt, kanskje gå på en konsert + spise god mat, kan dere egentlig dra til hvilken som helst by i landet. Det er mye fint å se :) 

..men spørs når dere vil dra, da. Det er lite som er gøy for tiden, det som har åpent er begrenset pga restriksjoner. Det er fortsatt full skjenkestopp i flere byer selv om de nasjonale reglene har lettet opp litt, og mange restauranter og kafeer velger å holde helt stengt så lenge det er alkoholforbud.

Anonymkode: 3a73f...421

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kristiansand! Spa har de på Aquarama og en utrolig koselig og avslappende by med ett utall badesteder.

Anonymkode: e0e25...2ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kristiansand! Spa har de på Aquarama og en utrolig koselig og avslappende by med ett utall badesteder.

Anonymkode: e0e25...2ad

Nei herregud. Vi trenger ikke flere coronaturister hit. 

Anonymkode: ee060...cbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange fine forslag!😍 Vi tenker alt fra aktiviteter som surfing, kajakk, ridning, klatring og rafting, til sightseeing, museum, spa og restaurantbesøk. Målet er å komme oss litt bort, sammen, og gjøre noe trivelig, gøy og/eller spennende ☺️ 

TS

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Første jeg tenker på er å dra et sted dere har dratt før, hvor begge satt igjen med gode følelser. Kanskje en slags reprise vil være med på å booste følelsene deres? 😄 

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (22 timer siden):

Jeg tror jeg ville dratt til Rosendal eller noe sånt. Et sted der livet går litt roligere og vi får tid til å puste. 💜

Rosendal har jo ingenting.

Anonymkode: 4e3c1...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Tromsø er en helt nydelig by. Midnattssolen er en fin opplevelse, og folkene der er noe for seg selv (på en positiv måte, utrolig åpne og blide.)

Anonymkode: 1e1d1...987

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Rosendal har jo ingenting.

Anonymkode: 4e3c1...bc9

Tja. Det er jo litt hva man er ute etter. De har flott natur. 🙄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...