AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Hei! Jeg og mannen har hatt en tøff periode i ekteskapet nå, men vi ønsker begge å jobbe oss gjennom det. Vi har bestemt oss for at vi vil ta oss en weekendtur, bare oss to. Vi har ikke feriert så mye i Norge før, så derfor lurer jeg på om noen her inne har tips til steder vi kan besøke, overnatting og ulike aktiviteter?☺️ Ønsker en kombinasjon av avslapping og aktivitet. Gjerne spa, god mat og drikke, og ett eller annet gøy vi kan gjøre sammen☺️ Anonymkode: 86244...158 1
Blomsterpotta Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 The Thief i Oslo. Der har de også spa. Mye fint å se i Oslo også, men det er vel kanskje stengt alt sammen. Var iallefall ett forslag 😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Blomsterpotta skrev (1 minutt siden): The Thief i Oslo. Der har de også spa. Mye fint å se i Oslo også, men det er vel kanskje stengt alt sammen. Var iallefall ett forslag 😊 Takk for forslag ☺️ Oslo er en fin by vi begge trives i, og hvor vi har familie og venner. Har aldri vært på The Thief, men det står på ønskelista ☺️ TS Anonymkode: 86244...158
Blomsterpotta Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for forslag ☺️ Oslo er en fin by vi begge trives i, og hvor vi har familie og venner. Har aldri vært på The Thief, men det står på ønskelista ☺️ TS Anonymkode: 86244...158 Oslo er spennende for meg som bor utenfor. Skal ta meg noen turer til Oslo i løpet av sommeren, men det er fordi jeg driver med stolpejakt. Det er faktisk er veldig allright ting å gjøre sammen, så last ned Stolpejakten på mobil og sett i gang 😊😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Blomsterpotta skrev (2 timer siden): Oslo er spennende for meg som bor utenfor. Skal ta meg noen turer til Oslo i løpet av sommeren, men det er fordi jeg driver med stolpejakt. Det er faktisk er veldig allright ting å gjøre sammen, så last ned Stolpejakten på mobil og sett i gang 😊😊 Hva er stolpejakt?😅 Anonymkode: 86244...158
Blomsterpotta Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er stolpejakt?😅 Anonymkode: 86244...158 Du leter etter stolper, scannet de og får poeng. På denne måten opplever du kanskje steder du ikke visste fantes. Det er en utrolig fin måte å røre seg ute i naturen. I Oslo er det veldig mange muligheter. Les på Stolpejakten.no, så kanskje du får bedre forklaring. Jeg gleder meg til å traske rundt i Oslo og kanskje bli bedre kjent. Du kan gå, løpe, sykle, krabbe, hva som helst bare du beveger det uten bil 😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 Blomsterpotta skrev (19 minutter siden): Du leter etter stolper, scannet de og får poeng. På denne måten opplever du kanskje steder du ikke visste fantes. Det er en utrolig fin måte å røre seg ute i naturen. I Oslo er det veldig mange muligheter. Les på Stolpejakten.no, så kanskje du får bedre forklaring. Jeg gleder meg til å traske rundt i Oslo og kanskje bli bedre kjent. Du kan gå, løpe, sykle, krabbe, hva som helst bare du beveger det uten bil 😊 Takk for tips, det høres gøy ut😄 Har aldri hørt om det, men skal sjekke ut! Lykke til med stolpejakta da😋 TS Anonymkode: 86244...158 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Biltema 🙄 Anonymkode: b3b09...d73 Ingen dum ide faktisk 🤣 Anonymkode: 86244...158
Fioljenta Skrevet 26. april 2021 #11 Skrevet 26. april 2021 Jeg tror jeg ville dratt til Rosendal eller noe sånt. Et sted der livet går litt roligere og vi får tid til å puste. 💜 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 Dere kan reise til Loen og klatre via ferrata. 🤩 Anonymkode: 34987...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #13 Skrevet 26. april 2021 Det spørs hvor aktive dere egentlig er og hva slags aktiviteter dere liker da, type i naturen (rafting, kiting, klatring, padling osv.), eller mer urbant (fornøyelsesparker, rare museer, gode restauranter osv.). Rogaland/Stavanger: har både spa, fantastiske strender (med surfetilbud), Preikestolen, diverse museer + gode restauranter Voss: ekstremsport-tilbud, nydelige omgivelser, kort vei til Bergen med bylivet der nede Trondheim: Nidarosdomen, Rockheim, Pirbadet, Hvis dere bare vil tusle rundt og se dere rundt, kanskje gå på en konsert + spise god mat, kan dere egentlig dra til hvilken som helst by i landet. Det er mye fint å se ..men spørs når dere vil dra, da. Det er lite som er gøy for tiden, det som har åpent er begrenset pga restriksjoner. Det er fortsatt full skjenkestopp i flere byer selv om de nasjonale reglene har lettet opp litt, og mange restauranter og kafeer velger å holde helt stengt så lenge det er alkoholforbud. Anonymkode: 3a73f...421 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 Kristiansand! Spa har de på Aquarama og en utrolig koselig og avslappende by med ett utall badesteder. Anonymkode: e0e25...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #15 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kristiansand! Spa har de på Aquarama og en utrolig koselig og avslappende by med ett utall badesteder. Anonymkode: e0e25...2ad Nei herregud. Vi trenger ikke flere coronaturister hit. Anonymkode: ee060...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #16 Skrevet 27. april 2021 Takk for mange fine forslag!😍 Vi tenker alt fra aktiviteter som surfing, kajakk, ridning, klatring og rafting, til sightseeing, museum, spa og restaurantbesøk. Målet er å komme oss litt bort, sammen, og gjøre noe trivelig, gøy og/eller spennende ☺️ TS Anonymkode: 86244...158
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 27. april 2021 #17 Skrevet 27. april 2021 Første jeg tenker på er å dra et sted dere har dratt før, hvor begge satt igjen med gode følelser. Kanskje en slags reprise vil være med på å booste følelsene deres? 😄
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #18 Skrevet 27. april 2021 Fioljenta skrev (22 timer siden): Jeg tror jeg ville dratt til Rosendal eller noe sånt. Et sted der livet går litt roligere og vi får tid til å puste. 💜 Rosendal har jo ingenting. Anonymkode: 4e3c1...bc9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #19 Skrevet 27. april 2021 Tromsø er en helt nydelig by. Midnattssolen er en fin opplevelse, og folkene der er noe for seg selv (på en positiv måte, utrolig åpne og blide.) Anonymkode: 1e1d1...987 3
Fioljenta Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Rosendal har jo ingenting. Anonymkode: 4e3c1...bc9 Tja. Det er jo litt hva man er ute etter. De har flott natur. 🙄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå