Gå til innhold

Flaut, om neglelakk. Trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får rett og slett ikke til å få neglelakk til å holde. Når jeg var ungdom var det bare å legge neglelakk i tre størk. Nå har jeg jobbet slik jeg ikke har kunne bruke neglelakk i årevis og er ikke oppdatert.

Jeg forstår ikke hva man må ha og hva man må gjøre for å få et bra resultat. Har prøvd base coat, farge og top coat. Men det blir klissete. Kan det være fordi de er fra ulike merker? 

Finnes det neglelakk man bare legger på og blir ferdig med? Kan noen anbefale noen merker? Har ikke slik UV lys. Jeg har korte negler som jeg vil skal vokse litt før sommeren :)

Anonymkode: 8ea78...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lar du lagene tørke skikkelig imellom? Aldri hatt problemer hvis de får tørke godt, selv om de er fra ulike merker. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
pia mater skrev (1 minutt siden):

Lar du lagene tørke skikkelig imellom? Aldri hatt problemer hvis de får tørke godt, selv om de er fra ulike merker. 

Jeg trodde det. Men er utålmodig av natur, så kanskje jeg må gi det skikkelig lang tid. De er i allefall tør nok til å ikke skrape av :)

Skrevet

Top coat fra dior. Da er det omtrent samme hvilken lakk du bruker, trenger ikke base og du kan ta på neglene etter 30 sekunder. Jeg er iallefall gift med dior når det kommer til top coat. 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sirinna skrev (2 minutter siden):

Top coat fra dior. Da er det omtrent samme hvilken lakk du bruker, trenger ikke base og du kan ta på neglene etter 30 sekunder. Jeg er iallefall gift med dior når det kommer til top coat. 😁

Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Viktig å la tørke godt mellom hvert lag, og ha tynne lag. Btuker base, to lag lakk, og top coat.

Jeg bruker hurtiftørkende top coat fra essie. Liker også expressie lakken fra essie, som tørker raskt.

Anonymkode: 3fea9...8ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...