Gjest fettklypa Skrevet 1. september 2005 #1 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg vil: fettsuge magen. Men da..når jeg f.eks har fått fettsugd magen. da føler jeg kanskje at jeg bli uproposjonert. sånn at da vil jeg fettsuge ridebukselår og innside lår. men eh... da ser jeg uproposjonert ut oventil også. så da vil jeg fettsuge oventil. Også, har jeg gule tenner. Vil bleke dem. Også har jeg kviser, eller arr da...så da vil jeg slipe ned huden. Gurimalla. jeg er besatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 1. september 2005 #2 Del Skrevet 1. september 2005 Du ser jo selv at det hjelper lite å fikse en ting på kroppen du er misfornøyd med, for det følger jo bare nye ting etter hele tiden og så blir du aldri fornøyd. Prøv,jeg forlanger ikke noe mer enn at du prøver å akseptere deg selv som du er. Du er helt sikkert helt fin som du er, du har bare blitt besatt av dette med utseendet. Gjør det beste ut av det du har og ikke minst tenk på dine andre kvaliteter enn utseende. Det finnes sikkert noen gode egenskaper som gjør deg vel så trivelig som om du skal bare drive å fikse på alt. Har du et dårlig selvbilde så prøv å bygge deg opp på den fronten, med hjelp av andre. Ønsker deg lykke til og håper du klarer å la være alle disse tingene du har lyst å gjøre med utseendet ditt, for jeg tror ikke det vil hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 2. september 2005 #3 Del Skrevet 2. september 2005 Du ser jo selv at det hjelper lite å fikse en ting på kroppen du er misfornøyd med, for det følger jo bare nye ting etter hele tiden og så blir du aldri fornøyd. Prøv,jeg forlanger ikke noe mer enn at du prøver å akseptere deg selv som du er. Du er helt sikkert helt fin som du er, du har bare blitt besatt av dette med utseendet. Gjør det beste ut av det du har og ikke minst tenk på dine andre kvaliteter enn utseende. Det finnes sikkert noen gode egenskaper som gjør deg vel så trivelig som om du skal bare drive å fikse på alt. Har du et dårlig selvbilde så prøv å bygge deg opp på den fronten, med hjelp av andre. Ønsker deg lykke til og håper du klarer å la være alle disse tingene du har lyst å gjøre med utseendet ditt, for jeg tror ikke det vil hjelpe deg. ← Godt sagt. Helt enig med Madeline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå