AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Hvordan er det å går tur? Hvor stor leilighet/bolig har du? Tar hunden mye plass? Anonymkode: 3c18b...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Hadde det som barn. Rolig og snill hund, lite bjeffing, prøvde aldri å stikke av. Tror det må være den snilleste hunden vi har hatt. Hun tok jo stor plass selvfølgelig, men var såpass rolig av seg innendørs at det ikke vare noe problem. Siklingen var derimot et kjempeproblem, og egentlig utrolig ekkelt. Kan ikke huske at vi gikk tur i bånd, hun løp bare fritt rundt på gården. Og nå følte jeg meg skikkelig gammel, men jeg er altså bare 30. Tror vi hadde henne sent på 90-tallet. Anonymkode: 80f80...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Familien min har 2 på gård, de løper fritt der og blir ikke gått tur med annet enn på fjellet eller noe spesielt en gang i blant. De sikler og blir veldig varme fort, de river ned ting når de snur seg om det er trangt inne, jeg tror ikke dette er en hund for blokkleilighet. Anonymkode: 922c8...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Onkelen og tanten min har en. Siklingen og røytingen er helt grusom. Det er overalt, på alle møbler, på vegger på gulvet, det er vanvittig at folk orker å leve sånn. Men den tar liten plass til å være så stor for de raser ikke rundt i huset på samme måte som en mindre hund. (Og bæsjene et gigantiske!) Anonymkode: f316f...635 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå