AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Hvilke hovedtrekk vil du trekke frem? Anonymkode: 3a0b6...f64
Ullvott Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 (endret) Ingen, med mindre du tenker på accessoarer som barnevogn og bilseter. Det er ikke antall barn som avgjør en persons stil; det er interesser, smak, økonomi o.l. Endret 26. april 2021 av Ullvott 13
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Dette har da ikke med antall barn å gjøre, men personlighet. Jeg ser i hvert fall et utall ulike stiler blant mødrene i barnehagen og også blant barnløse venninner. Anonymkode: 35c9d...9cf 3
Brunello Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Så alle uten barn har lik stil og alle med barn har lik stil? 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Tobarnsmødre vil jo naturligvis ha mindre tid og energi til å legge i utseendet, men har sett lite sjuskete kvinner med fett hår og gulpeflekker på klærne bare fordi de har barn. Så min erfaring er at stilen er ganske lik. Anonymkode: fbb88...8dc 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 Eneste forskjellen jeg har observert at for damer med spebarn er det mange flere klesskift per dag, enn vi som er single... blir en del gulp og slikt, har jeg forstått. Anonymkode: 70aa7...879
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 Har ikke sett noe spesiell forskjell.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 Kvinner med småbarn bruker sjelden ørepynt som henger og som er lett å gripe fast i. Anonymkode: a264c...bf4 6
Gjest Saph Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 Bruker svømmehallen med mange småbarnsmødre og ut ifra min egen uhøytidelige undersøkelse og hukommelse så vil jeg si at småbarnsmødre bruker mere badedrakt enn bikini, og behageligere truser. Utover det så vet jeg ikke. Bor på bygda, her bruker alle turklær utenfor huset uavhengig av alder, kjønn og status.
Gjest Fnuggolina Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 Ullvott skrev (3 timer siden): Ingen, med mindre du tenker på accessoarer som barnevogn og bilseter. Det er ikke antall barn som avgjør en persons stil; det er interesser, smak, økonomi o.l. Mmmmjaaaa, spørs kanskje på stilen? Jeg gikk mye i skoletter med hæl før graviditet - men etter bekkenløsning ble det stadig sjeldnere. Så innså jeg at de peneste skoene og hvite sneakers var jæææækla upraktisk når man står ved siden av egen unge+3 andre som hoppet i 5 sølepytter før en av ute av barnehagens område 😅 I ukedagene hvor det var meldt regn ila dagen eller våt snø tok jeg ikke på meg den fine dyre ullkåpa - barn som løper for å få klem rett fra gjørmete sølepytt og leker «hell regnkoppvann over huet» er litt kjipt å ta imot i den kåpa. For min del ble det langt mer pene sneakers fordi helg = trille vogn på langtur eller generelt gå mye fremfor å sitte med venninner på cafe. Og mer ull, ikke minst. Fordi man er mye lengre ute i kaldt (dritt)vær.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #11 Skrevet 26. april 2021 De fleste småbarnsmødre her jeg bor (Oslo sentrum vest) er veldig freshe og bryr seg tilsyneslatende om hvordan de ser ut. Spesielt de som triller rundt på barnevogn. Men stilen er mer "fresh sporty", og mindre klassisk dollet opp. Fine joggesko fremfor støvletter, stilig treningstøy osv. Å ta seg tid til ting som å krølle håret tror jeg ikke småbarnsmødre gjør i samme grad. Anonymkode: 5cbdb...94b 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 Jeg kjenner kun to stykker på den alderen uten samboer og barn, og fellestrekket deres er at de er overvektige og kler seg svært lite pent. De «pynter» seg i småblomstrede polyester-klær fra Gina Trikot, men er ellers fine på håret og slikt. Småbarnsmødrene er typisk mindre freshe på håret, men typisk slankere, mer velkledd og bruker mindre sminke. Anonymkode: faf88...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #13 Skrevet 26. april 2021 Hvorfor skulle det være noen forskjell?? Anonymkode: 7bc49...a24
Krakilsk Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor skulle det være noen forskjell?? Anonymkode: 7bc49...a24 Pga livsstil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå