Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trulseline
Skrevet

Jeg fikk mensen den 22 september. For moro skyld sjekket jeg når befruktningen kom til å skje. Da fikk jeg beskjed om ar det kommer til å skje den 6 oktober. Når bør vi ha samleie, for at vi eventuelt kan klaffe. Vi har prøvd i 2 år og3 mnd.

Håper noen kan svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag har svårt att hjälpa dig med exakt dag, sådant varierar så mycket från kvinna till kvinna. Varför inte ha sex en gång om dagen?

Om ni nu försökt i 2 år och 3 månader utan resultat kanske det är dags att besöka en läkare/jordmor för att undersöka om det finns någon orsak till att du inte blir gravid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er enig med Furstina at du burde ta kontakt med lege for å finne ut om det er noe galt.

Når det er sagt så kan jeg igjen anbefale eggløsningstester. Jeg har selv brukt "Persona" i to sykluser nå. Det er 8 stykker i en pakke og du bør begynne og teste på dag 10. Da vil du mest sannsynlig få utslag i løpet av de neste 8 dagene.

Du tisser på en pinne som likner en slags graviditetstest. Du får opp to streker og når den som er nærmest hetta (oppsugningsdelen) er sterkest er eggløsning nært forestående og det er klart for kos.

Lykke til!

Sunniva :D

Skrevet

Man skal IKKE ha daglig sex om man forsøker å bli gravid. Det beste er å la det gå ett par dager mellom hver gang man har sex. Har med kvaliteten på sædcellene å gjøre.

Om du har eggløsning den 6 okt tror jeg at sex 4. 6. og 8. oktober er et godt forsøk.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...