AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Barnet mitt har slått tennene litt og fikk beskjed om å ikke bruke smokk på en uke. Noen som har tips til hvordan komme over den verste kneika her? Dagtid går fint, men dupp og natten er verre. hun er 18 mnd Anonymkode: 5fbe2...65d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Gi trøst og forsøk å avlede. Man må nesten bare stå i det. Det kan gå bedre enn man tror, ellers blir det noen tøffe dager. Siden barnet er 18 mnd, kan det jo være like greit å ta dette som en avvenning. Jeg ville nok ikke begynt på igjen med smokk dersom barnet klarer seg fint uten når uken er ferdig. Anonymkode: aba3e...ff7 17
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Gi trøst og forsøk å avlede. Man må nesten bare stå i det. Det kan gå bedre enn man tror, ellers blir det noen tøffe dager. Siden barnet er 18 mnd, kan det jo være like greit å ta dette som en avvenning. Jeg ville nok ikke begynt på igjen med smokk dersom barnet klarer seg fint uten når uken er ferdig. Anonymkode: aba3e...ff7 Takk for svar! Det gikk overraskende fint nå, så håper det holder. Tenkte også bare kutte den ut om det går bra denne uken uten🙏🏻 Anonymkode: 5fbe2...65d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 39 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Det gikk overraskende fint nå, så håper det holder. Tenkte også bare kutte den ut om det går bra denne uken uten🙏🏻 Anonymkode: 5fbe2...65d Gjør det. Her er 2 åringen like avhengig av smokken som tanta mi er av røyk 😆 Anonymkode: 398c2...dd0 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjør det. Her er 2 åringen like avhengig av smokken som tanta mi er av røyk 😆 Anonymkode: 398c2...dd0 Uffda.. 😅😅 smokken er populær her også, men i våken tilstand er det ikke noe problem å la den være. Spent på natten da🙈 Anonymkode: 5fbe2...65d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 Klarer dere ei uke uten så slutter dere vel bare med den for godt? Anonymkode: 5ff22...b12
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 Barnet mitt hadde halsbetennelse og klarte ikke smokk da. Etterpå spurte han ikke etter smokken mer 😀 Anonymkode: caf0e...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå