AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 meg og en kollega sitter i lunsjen og han stiller meg dette spørsmålet: Har du tenkt over hvis en mann blir til dame, beholder hun samme fødselsdagen som mannen hadde? Eller brukes da den nye dagen som det nye ble til, altså operasjons dagen? Tanker? Anonymkode: d9c49...add
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Jeg har viktigere ting å tenke på, det er mine tanker. Anonymkode: 91e8f...98d 1
GammelKaktus Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Dype diskusjoner i lunsjen ja. De beholder jo selvsagt bursdagen sin, men mange feirer årsdagene for utført operasjon da de det ytre passer med det indre. Alltid greit med en ny dag man kan benytte til feiring. S
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): meg og en kollega sitter i lunsjen og han stiller meg dette spørsmålet: Har du tenkt over hvis en mann blir til dame, beholder hun samme fødselsdagen som mannen hadde? Eller brukes da den nye dagen som det nye ble til, altså operasjons dagen? Tanker? Anonymkode: d9c49...add hva har det med seksualitet å gjøre? ? ? Anonymkode: ee18c...f2c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har viktigere ting å tenke på, det er mine tanker. Anonymkode: 91e8f...98d Men du tok deg tiden til å svare😂 Anonymkode: d9c49...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå