AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Jeg liker ikke å snakke om egen kropp og problemer for det er så omvendt av hva folk flest har. I min slekt har alle måttet passe seg. Den ene brødskiva for mye og de passer ikke inn i klærne sine. Jeg kunne sluke et helt brød, en hel hjemmelaget pizza, jeg har alltid spist for 3. Merker jo forsjell nå som jeg er voksen, jeg spiser ikke såååå mye nå, men likevel mer enn de andre. Jeg har resept på næringsdrikk. De andre snakker gjerne om evig slanking og oppskrifter som ikke er så "fyfy", men jeg føler ikke jeg kan snakke om mine 😛 Anonymkode: 916e5...e0a 2
GammelKaktus Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 En av mine gode venninner sliter med at hun ikke legger på seg til tross for at hun spiser ganske så mye mer enn meg i , vi ler ofte og sier vi gjerne skulle gitt litt og fått litt av hverandre. 😄 Med andre ord, ingen issues her til tross for at jeg er feit. Hun og er alene i familien sin om å være såpass tynn som hun er, der er alle store som meg, merkverdig det der.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Nei, det har jo ikke noe med meg å gjøre. Blir heller ikke provosert om noen tåler alkohol bedre eller blir fort brune. Anonymkode: b3868...407 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Nei, det provoserer meg ikke. Kjærleika mi er tynn som en flis, og uansett hva og hvor mye han spiser så sliter han med å gå opp i vekt. Det provoserer meg ikke, jeg ser på det som et problem for han og syns heller litt synd på han. Jeg derimot kan ikke spise hva eller hvor mye jeg vil, og sånn er det. Vi er bygd opp forskjellig, ikke så mye å gjøre med det. Anonymkode: a2539...d63
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 Provoserer meg ikke i det hele tatt. jeg har ei venninne som sliter kronisk med magen og opptak av næring etter kreftbehandling, hun var noen å 40 kilo og alt for tynn. Det er en seier når hun har lagt på seg en kilo, hun har klart å komme seg opp på 50 kg nå, men fremdeles har hun store problemer med å faktisk holde på vekta. Det er et liv jeg ikke unner noen. Anonymkode: 57c89...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå