Gå til innhold

Er det mange her inne som har vært utro og ikke som har sagt det til noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange her inne som er gift og har vært utro her inne og ikke sagt noe til mannen/konen om dette? 

Anonymkode: b08a4...3f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: d2572...78e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri vært utro

Anonymkode: c3a78...622

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, angår bare meg og den jeg er (var) utro med.

Anonymkode: ad55a...d84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, angår bare meg og den jeg er (var) utro med.

Anonymkode: ad55a...d84

Det gjør vel strengt tatt ikke det...........................

Anonymkode: 6da74...c72

• Liker 7
Skrevet

Var ikke gift men var utro mot eksen og han fikk aldri vite det. Slo opp rett etter da, derfor så jeg ingen grunn til å si det da det bare ville sårt mer

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Skjedde en gang. Hun vet ikke noe.

Anonymkode: 812a9...379

AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger. Bare jeg og de jeg har vært utro med som vet. Har ingen dårlig samvittighet for det. 

Anonymkode: 8e70a...987

• Liker 1
Skrevet

Æsj, slike tråder som dette gjør meg bekymret over hvor samvittigheten til enkelte mennesker har blitt av. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men langt fra notorisk!  Hater utroskap egentlig, og hadde hatet bli sveket selv- fått problem med tillit! Likevel var jeg ikke bedre selv en gang i tiden... Da jeg i laaaang tid,og etter mange forsøk på samtale med min samboer om hva jeg savnet.. - når forholdet ikke var noe bra.. Hjalp ikke- liten interesse.. og plutselig var det noen andre som "var der" !!! Så utviklet det seg... Ikke noe jeg er stolt over, men hadde aldri vært utro om alt var i orden der jeg var! - og skal også sies det ble slutt med sambo etterpå.. Av den grunn at jeg skjønte da at det nyttet ikke lengre! 

Anonymkode: cd2bd...617

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg fortalte det til én annen person, og det var en tabbe.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, da jeg var utro var jeg ærlig om det. Vi hadde tom samtaler alle tre, pga min utroskapspartner var en nær venn av oss. 

Etter å ha gravd litt blei det brudd, ikke primært pga utroskapen, men fordi kjæresten min forlengst mentalt hadde forlatt forholdet og faktisk blei glad for en ytre grunn til brudd. Det innrømte hun ihvertfall flere år etterpå. 

Så var jeg sammen med og gift med den jeg var utro med i mange år. 

Anonymkode: d7ad9...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...