Gå til innhold

Kan dere anbefale en god øyesminkefjerner og..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Moi_*
Skrevet

Jeg bruker en billig øyesminkefjerner nå og innbiller meg at det IKKE er så bra for huden rundt øynene.

Kan dere anbefale en effektiv og skånsom en?

I tillegg vil jeg bli flinkere til å bruke øyekrem for de første alderstegnene! jeg er 28 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den aller beste øyensminkefjerneren jeg vet om, er den fra YSL. Den fjerner all sminke skånsomt, til og med de vannfaste mascaraene fra Lancome, som nesten krever elektrisk drill for å fjernes.

En øyenkrem kan ikke gjøre mye annet enn å tilføre fuktighet til øyenpartiet, til tross for hva reklamen sier. Hvis du har lyst på noe billig, men bra, har Avene en øyenkrem som heter Ystheal, som inneholder en bitteliten andel retinol. Fås på apotek, koster 249,- Den blir min neste øyenkrem.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg elsker Simple sin øyensminkefjerner og øyekremen til HR (den c-vit-kremen)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min decleor som jeg kjøpte på SN nett. Anbefales.

Skrevet

Jeg bruker L'oréal sin Gentle Eye Make-Up Remover (velegnet til sarte øyne, jeg bruker linser).

Hvis du bruker vannfast mascara, så er Nivea sin (på tube) kjempefin.

Skrevet

Jeg er trofast mot Clarins´ produkter på øyefronten. Sminkefjerneren er veldig bra, jeg bruker den hvor det står "Heavy Makeup, Sensitive Eyes". Bruker ikke spesielt mye sminke men fordelen med denne er at man ikke trenger å "jobbe" for å få av sminken.

Dessuten elsker jeg øyegeleen "Eye Contour Gel". Ikke minst fordi den er så deilig og avkjølende å smøre på. Og bra for tørr hud.

Skrevet

Synes sminkefjerneren fra L`Oreal er grei (tofase).

Skrevet

Jeg hadde den fraYSL tofasa,men finn den ikke på strawberry.

Den var kjempegod.Elphaba har de den der ennå?

Skrevet
Jeg hadde den fraYSL tofasa,men finn den ikke på strawberry.

Den var kjempegod.Elphaba har de den der ennå?

Jeg vet sannelig ikke...Sist kjøpte jeg den hos Esthetique, og den varer jo evig, så jeg er ikke helt up to date. :)

Skrevet

De har ysl sin sminkefjerne på strawberrynet, og den koster bare 157 kr der!

Gjest sexysadie
Skrevet

Clinique, som svar på begge spørsmålene.

Gjest Gjest_Sonja_*
Skrevet

Jeg har brukt tofase øyesminkefjerner fra Loreal lenge nå og har vært kjempe fornøyd,men for litt siden kjøpte jeg Biotherm på salg på det lokale parfymeriet og ble helfrelst!! Elsker denne:)

Øyekremer har jeg ikke mye erfaringer med...Jeg har brukt den C-vitamin øyegelen fra Body Shop og synes den var grei nok,men har ikke merket noe forskjell etter at jeg sluttet med øyekrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...