AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Del Skrevet 26. april 2021 Er 5+0 idag. Har nettopp hatt lunsj på jobb, men klarte ikke spise så mye fordi jeg følte meg kvalm. Hadde samme følelsen på morningen i dag, og på vei til jobb. Litt sånn det kjennes ut som før man skal kaste opp. Rar i magen, ekkel inni munnen og litt småsvimmel. Kan dette være svangerskapskvalme, eller er det bare innbilling? Anonymkode: 66b57...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Del Skrevet 26. april 2021 Det kan være begge deler. Det eneste som kan gi deg et svar er en graviditetstest. Anonymkode: 88bc6...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan være begge deler. Det eneste som kan gi deg et svar er en graviditetstest. Anonymkode: 88bc6...d3d Jeg vet at jeg er gravid, er 5 uker på vei ☺️ Lurer mer på om det er symptomer jeg kjenner på, eller om det er innbilling fordi jeg så gjerne vil kjenne noe. Er det for tidlig å få kvalme i uke 5 liksom? Anonymkode: 66b57...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Del Skrevet 26. april 2021 Kan være nocebo-effekten. Litt tidlig med kvalme, men er noen som blir det Anonymkode: d5c6d...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Del Skrevet 26. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet at jeg er gravid, er 5 uker på vei ☺️ Lurer mer på om det er symptomer jeg kjenner på, eller om det er innbilling fordi jeg så gjerne vil kjenne noe. Er det for tidlig å få kvalme i uke 5 liksom? Anonymkode: 66b57...5ae Mange kjenner ikke kvalme i uke 5. Men jeg har vært uggen fra positiv test, og småkvalm fra uke 5... Skikkelig kvalm fra uke 6. Legen sa at "det er jo tidlig å være kvalm i uke 5", men det var ikke innbilling 🤢 Lykke til med graviditeten! ❤️ Anonymkode: 88bc6...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mange kjenner ikke kvalme i uke 5. Men jeg har vært uggen fra positiv test, og småkvalm fra uke 5... Skikkelig kvalm fra uke 6. Legen sa at "det er jo tidlig å være kvalm i uke 5", men det var ikke innbilling 🤢 Lykke til med graviditeten! ❤️ Anonymkode: 88bc6...d3d Synes kvalmen kjennes ganske ekte ut da.. Er ikke mye, men får bare sånne «kast» med småkvalme i ny og ne. Får bare vente å se om det tar seg opp eller forsvinner 🤞🏼 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 66b57...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå