AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Hei! Samboeren min og jeg er prøvere, og har vært det i snart er halvt år. Jeg forventer ikke at det skal klaffe på en god stund enda altså, og prøver så godt jeg kan å «ikke tenke på det». Meeeen, denne gangen har jeg hatt murringer siden 2 dpo, og det har jeg ikke hatt før. Nå er jeg 7 dpo og murringene har gitt seg litt, men kjenner på en slags stikking/stølhet i livmoren eller hva jeg skal si. Er det mulig at jeg er gravid? Ventetiden blir så lang! Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke teste før IKM. Er det noen som har opplevd det samme og vært gravid? Anonymkode: 29e83...7b7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Kan ikke gi deg noen erfaringer her, men jeg er nå 4/5 dpo og kjenner på mye av det samme. Stikk/murring i nedre del av magen, og ubehag i korsryggen. Innimellom også ubehag i lysken. Som en blanding av luft i magen og mensensmerter, på en måte. Har aldri kjent på tilsvarende tidligere, så selv om det mest sannsynlig skyldes noe helt annet merker jeg at denne ventetiden er mye mer nervepirrende enn de tidligere syklusene mine. Så føler med deg! Anonymkode: 34195...a02
Fhuzzy Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Skjønner veldig godt at du både undrer og synes ventetiden blir lang! Det aller sikreste er å vente og ta en test, men det vet du jo så klart Jeg har vært gravid en gang tidligere, men valgte å avslutte svangerskapet. Det var hovedsakelig to grunner til at jeg ble mistenksom; stikkinger i nederste delen av magen og ømme pupper. På dette tidspunktet var det fortsatt flere dager igjen til ventet mens. Stikkingene mine var som veldig konsentrerte og veldig intense menssmerter. I stedet for vondt i "hele livmoren", fikk jeg smerter på veldig avgrensede og spesifikke punkter nederst i magen. De var også mer intense, men også kortvarige. Måtte krøke meg sammen og puste meg gjennom de, men de slapp til gjengjeld veldig raskt, 2 min max. Slike smerter kom 4-5 ganger i døgnet. Tok en test 4 dager før IKM og den var soleklar positiv! Håper det er noe spennende i gjære for deg, men godt å høre at du er forberedt på at det kan ta mer tid 1
c0ffebe4n Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Har vært gravid tre ganger. Første gang hadde jeg ingen symptomer, mistet. Andre gang hadde jeg stikking, murring, menssmerter og såre brystvorter. Mistet da og! Og tredje gangen hadde jeg murring og såre brystvorter. ☺️ Men jeg opplevde også noen «symptomer» de gangene jeg ikke ble gravid, så det er vanskelig å si! Det kan være at du er gravid, det kan hende du kjenner menstruasjonssymptomer. Vent et par dager og test! 💗
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Føler med deg! Jeg har kjent på de samme stikningene siden EL og helt frem til nå 12 dpo. Aldri kjent det før så håpet steg kraftig for å si det mildt. Hadde en veldig god følelse. Testet i dag og den var negativ desverre... kan være for tidlig å teste men jeg forbereder meg på at det ikke har gått denne gangen heller. Så disse tegnene trenger ikke nødvendigvis å betyr noe... kroppen finner stadig nye måter å lure oss på☹️ Men lykke til! Anonymkode: c6671...05f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Føler med deg! Jeg har kjent på de samme stikningene siden EL og helt frem til nå 12 dpo. Aldri kjent det før så håpet steg kraftig for å si det mildt. Hadde en veldig god følelse. Testet i dag og den var negativ desverre... kan være for tidlig å teste men jeg forbereder meg på at det ikke har gått denne gangen heller. Så disse tegnene trenger ikke nødvendigvis å betyr noe... kroppen finner stadig nye måter å lure oss på☹️ Men lykke til! Anonymkode: c6671...05f Har kjent på akkurat d samme som deg denne PP.. Trodde vrikelig det endelig hadde klaffet for oss nå.. Men tok en graviditetstest som var helt blank💔 vi har prøvd såå lenge nå uten en eneste positiv test 😭 hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: 084de...31d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 Om du har hatt eggløsning er det fullt mulig at du er gravid. Eller, sånn ca 20% sjanse, eller er det så høyt som 30%? I allefall, det du føler mellom EL og IKM, og til og med så tidlig som uke 5 er ikke graviditetssymptomer. Selv om det viser seg at du er gravid. Murringer og ømt område rundt livmor er helt normalt i tiden etter EL, og har ingenting med et eventuelt svangerskap å gjøre (annet enn at det tyder på at eggløsning skjer/ har skjedd, naturligvis). Anonymkode: 7cfde...fec
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har kjent på akkurat d samme som deg denne PP.. Trodde vrikelig det endelig hadde klaffet for oss nå.. Men tok en graviditetstest som var helt blank💔 vi har prøvd såå lenge nå uten en eneste positiv test 😭 hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: 084de...31d Så vidt jeg tør å si det, føler man nærmest blir halshugget her inne hvis man klager og ikke har prøvd 1år+...😅 hvis mensen kommer nå så går vi inn i pp5. Dette var første pp med el-tester, så kan ikke klage så mye, men følelsene man sitter med ved negativ test er jo høyst reelle, enten man har prøvd 2 mnd eller 2 år. Skikkelig slitsom tid og en følelsesmessig berg og dalbane😫 Enn du? Håper det klaffer for oss alle snart ❤️ Anonymkode: c6671...05f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så vidt jeg tør å si det, føler man nærmest blir halshugget her inne hvis man klager og ikke har prøvd 1år+...😅 hvis mensen kommer nå så går vi inn i pp5. Dette var første pp med el-tester, så kan ikke klage så mye, men følelsene man sitter med ved negativ test er jo høyst reelle, enten man har prøvd 2 mnd eller 2 år. Skikkelig slitsom tid og en følelsesmessig berg og dalbane😫 Enn du? Håper det klaffer for oss alle snart ❤️ Anonymkode: c6671...05f Det der føler jeg og😜 Jeg syntes mensen var kjempe tung å få allerede fra pp2, selvom jeg vet aldeles godt at det skal mye til for å klaffe. Føler man har lett for å gå inn i babyprosjektet ganske blåøyd og vi tenkte i hvert fall aldri at dette skulle ta såå lang tid (selvom det ikke har tatt SÅ lang tid). Og når man først anser seg selv som prøver, så er man jo så syyykt klar for å få baby akkurat nå😋 Så det bør vel være greit å kjenne på skuffelsen selvom man ikke har runda året med prøving?😅 Anonymkode: 9abcb...1f5
I.h Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 Tusen takk for at flere har tatt seg tid til å lese og svare! Jeg tenker jeg venter en uke til før jeg tar en test, også får jeg bare krysse alt jeg har ☺️ Kunne ønske det bare kunne klaffe for oss alle! 1
Fhuzzy Skrevet 26. april 2021 #11 Skrevet 26. april 2021 I.h skrev (4 minutter siden): Tusen takk for at flere har tatt seg tid til å lese og svare! Jeg tenker jeg venter en uke til før jeg tar en test, også får jeg bare krysse alt jeg har ☺️ Kunne ønske det bare kunne klaffe for oss alle! Håper det klaffer for deg snart! 🤞 Men oppdater oss gjerne når du har tatt en test
I.h Skrevet 27. april 2021 #12 Skrevet 27. april 2021 Fhuzzy skrev (9 timer siden): Håper det klaffer for deg snart! 🤞 Men oppdater oss gjerne når du har tatt en test Det håper jeg og! Det skal jeg gjøre ☺️
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #13 Skrevet 29. april 2021 Jeg klarte ikke å vente med testing og har derfor tatt to stykker nå, én i går og én i dag. Jeg synes å skimte en svak strek, litt sterkere i dag. Samboer sier også at han ser en svak strek, men jeg begynner å bli redd for at det har klikka for meg 😂 Jeg tolker ikke denne som positiv akkurat, men det er da noe der? Anonymkode: 29e83...7b7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #14 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg klarte ikke å vente med testing og har derfor tatt to stykker nå, én i går og én i dag. Jeg synes å skimte en svak strek, litt sterkere i dag. Samboer sier også at han ser en svak strek, men jeg begynner å bli redd for at det har klikka for meg 😂 Jeg tolker ikke denne som positiv akkurat, men det er da noe der? Anonymkode: 29e83...7b7 Så spennende! Kan du legge ut bilde?🤩 Anonymkode: 164c8...fe2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #15 Skrevet 29. april 2021 Det er såå vanskelig å ta bilde av det, jeg vet ikke om det går an å se noe på det bildet jeg tok. Den er super svak altså 😆 Er fortsatt bare 10 dpo, så det er jo enda tidlig 🙈 Anonymkode: 29e83...7b7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #17 Skrevet 29. april 2021 Er det en rfsu test tidlig? Ikke for å drepe håpet ditt, men jeg fikk helt lik strek på den testen og var ikke gravid☹️ Men håper at dette er en «ekte» strek! Anonymkode: c6671...05f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #18 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det en rfsu test tidlig? Ikke for å drepe håpet ditt, men jeg fikk helt lik strek på den testen og var ikke gravid☹️ Men håper at dette er en «ekte» strek! Anonymkode: c6671...05f Hmm, det er det jeg fryktet. Det er rfsu ja! Jeg har jo lest mye negativt om disse testene, så jeg dro på apoteket og kjøpte de A1 testene, og fikk også en veldig svak strek der. Har testet to ganger med rfsu to dager på rad nå, og den i dag er litt sterkere. Tror jeg bare må vente å se.. 😇 Anonymkode: 29e83...7b7
Fiffig Skrevet 29. april 2021 #19 Skrevet 29. april 2021 Jeg fikk også stadig sterkere strek fra 10 DPO, den første føltes som på grensa til innbilning, men så blei de bare sterkere og sterkere. Nå er jeg i sjette uke. Virker lovende for din del! Tvi tvi.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #20 Skrevet 29. april 2021 Fiffig skrev (1 time siden): Jeg fikk også stadig sterkere strek fra 10 DPO, den første føltes som på grensa til innbilning, men så blei de bare sterkere og sterkere. Nå er jeg i sjette uke. Virker lovende for din del! Tvi tvi. Åh, gratulerer! Så spennende ☺️ Veldig nervepirrende.. I dag har jeg hatt enda sterkere murringer, skal ha mensen om 5 dager egentlig, men håper det heller er tegn på en liten spire! 🤞☺️ Anonymkode: 29e83...7b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå