Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen å anbefale? Gjerne med tilhørende app til telefon så man slipper å dra med seg enda en dings rundt omkring :) 

Anonymkode: 626c5...fd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pass på at kjøper en sikker modell, å hacke seg inn på babycam er bug business :)

Anonymkode: 6eb80...f40

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Motorola MBP855 Connect, er veldig fornøyd med den! Stor skjerm, godt bilde på både natt og dag og bra app. Veldig kjekt her da far jobber offshore og kan titte innom på app når jeg kobler til kamera her hjemme 😊 Pluss at jeg slipper å drasse rundt på foreldreenhet når det ikke passer, og bare bruke mobilen. Verdt pengene. Har et vennepar som kjøpte en annen (husker ikke merke), men det var liten skjerm, og det ble til at de aldri brukte den. Skjermen var for liten til at det ble praktisk. Så anbefaler stor skjerm på foreldreenhet hvis du først skal ha kamera. 

Anonymkode: 74ad0...2cf

Skrevet

Jeg bruker en gammel iPad og appen baby monitor (40kr eller noe sånt). Bilde og lyd rett på telefonen, ikke avhengig av wifi.  Helt genialt ☺️

• Liker 1
Skrevet

Vi har Arlo baby, og bruker nettbrett/app.

Veldig dyr, og ikke helt som forventet. Veldig "vanskelig" å sette opp, må koble til på nytt hver gang man er en ny plass, og må ha WiFi.

Dårlig batteritid. Må bruke ledning hele tiden for å slippe å gå inn å muligens vekke barnet for å sette i ladder. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pass på at kjøper en sikker modell, å hacke seg inn på babycam er bug business :)

Ikke alle som har så veldig mye spennende som skjer foran babycallen...

Anonymkode: bbd2a...75c

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke alle som har så veldig mye spennende som skjer foran babycallen...

Anonymkode: bbd2a...75c

Både tyver, pedofile og nysgjerrige tenåringer syntes nok at det er spennende nok å ha tilgang på kameraet :) Jeg har en del "nerdevenner" og har selv sett hvor lett det er å hacke seg inn  på kamera om man har rett kunnskap og teknologi :)

https://www.google.com/amp/s/dinside.dagbladet.no/bolig/se-hvilken-babycall-som-hindrer-uvedkommende-tilgang/61001433/amp

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Både tyver, pedofile og nysgjerrige tenåringer syntes nok at det er spennende nok å ha tilgang på kameraet :) Jeg har en del "nerdevenner" og har selv sett hvor lett det er å hacke seg inn  på kamera om man har rett kunnskap og teknologi :)

https://www.google.com/amp/s/dinside.dagbladet.no/bolig/se-hvilken-babycall-som-hindrer-uvedkommende-tilgang/61001433/amp

I alle dager :( Hvordan unngår man dette da, hva bør jeg se etter når jeg skal kjøpe babycall???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

I alle dager :( Hvordan unngår man dette da, hva bør jeg se etter når jeg skal kjøpe babycall???

Du bør rett og slett gå for en som du ikke kan koble til app.

Neonate med video har jeg og alle jeg kjenner, bortsett fra én mor som har avent og er missfornøyd. Vi med Neonate er fornøyde. God batteritid, lett å ta med seg. Trenger ikke være koblet til strøm på babyenheten(dette er viktig!!). Du vil jo gjerne ha en babycall det er enkelt å ta med, bruke i vogna osv...

Anonymkode: 79a60...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...