AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 hei jeg er en kvinne i 30årene som per dags dato er 100% uføretrygdet. Jeg kunne tenke meg å jobbe 30-50% men har ingen utdannelse. Har noen her forslag til hva slags jobber man kan få uten utdannelse, og evt lønn? Dere her inne som jbber, hva jobber dere med og hva tjener dere? Jeg har virkelig ingen snøring på hva folk tjener, men har selv veldig dårlig råd og 3-4000 ekstra i måneden hadde gjort underverker Anonymkode: 040ef...a16
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hei jeg er en kvinne i 30årene som per dags dato er 100% uføretrygdet. Jeg kunne tenke meg å jobbe 30-50% men har ingen utdannelse. Har noen her forslag til hva slags jobber man kan få uten utdannelse, og evt lønn? Dere her inne som jbber, hva jobber dere med og hva tjener dere? Jeg har virkelig ingen snøring på hva folk tjener, men har selv veldig dårlig råd og 3-4000 ekstra i måneden hadde gjort underverker Anonymkode: 040ef...a16 Brukerstyrt personlig assistent er jo gjerne deltid og sjeldent krav til utdannelse -og man kan jobbe litt dag/kveld/natt alt ettersom. Lønnen aner jeg ikke, men er vel minstelønn som gjelder stort sett, om du ikke har utdannelse. Anonymkode: 80b3b...436
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Man får vel også litt godtgjørelse som eksamensvakt f.eks.? Kjenner ei som er ufør og som er det av og til. Ellers er det vel lite man kan jobbe med uten utdannelse, men kan jo hende det finnes en butikk som trenger en lørdagshjelp eller lignende. Anonymkode: 22a23...ddb
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 10-20% deltidsstilling. Genialt. En får litt å surre med og holder seg ca på beløpsgrensen. Anonymkode: 7a15e...528
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Er man ikke ufør når man ikke er i stand til å jobbe? Spørsmålet er formulert på en måte som tyder på at man er ufør når man ikke vil jobbe? Anonymkode: ebdd5...42a 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 Når du skrive ufør, så antar jeg at du ikke er i stand til å jobbe (amputert bein osv). Hva slags syk er du? Antar du er typen som er sliten av og til, men liker å dra på kaffee, skogstur osv... Anonymkode: 1bb37...323 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er man ikke ufør når man ikke er i stand til å jobbe? Spørsmålet er formulert på en måte som tyder på at man er ufør når man ikke vil jobbe? Anonymkode: ebdd5...42a Nei, man blir ufør dersom man har varig nedsatt inntektsevne. Anonymkode: 5b4f6...863
Gjest Jaconandersen Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, man blir ufør dersom man har varig nedsatt inntektsevne. Anonymkode: 5b4f6...863 Samtidig som denne tapte inntektsevnen skyldes helse.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Når du skrive ufør, så antar jeg at du ikke er i stand til å jobbe (amputert bein osv). Hva slags syk er du? Antar du er typen som er sliten av og til, men liker å dra på kaffee, skogstur osv... Anonymkode: 1bb37...323 100% irrelevant. TS er ufør og ønsker å jobbe noe. Det er saken, ikke noe du skal spekulere i. Anonymkode: 7a15e...528 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er man ikke ufør når man ikke er i stand til å jobbe? Spørsmålet er formulert på en måte som tyder på at man er ufør når man ikke vil jobbe? Anonymkode: ebdd5...42a Nei. Anonymkode: 7a15e...528
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #11 Skrevet 26. april 2021 Heia deg som vil og kan greie å jobbe! 👏🏻 Ikke bry deg om nedlatende og kunnskapsløse kommentarer. støtter forslaget om BPA, du kan også melde deg som støttekontakt? har du butikker i området som kan trenge en ekstrahjelp? Eller firmaer som kan trenge noen på kontoret et par dager i uka? Mitt tips er å starte i nærmiljøet, og i nettverket ditt. masse lykke til! ❤️ Anonymkode: 82975...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 Meld deg som støttekontakt! De er veldig på å tilrettelegge for begge parter! Du kan melde som støttekontakt både hos barnevernet og hos kommunen, sjansen for at de samarbeider og tipser hverandre om nye støttekontakter stor. Jeg meldte meg hos kommunen og var på intervju der, to uker senere ville barnevernet ha meg på «bli kjent med deg»-møte. Jeg er kronisk syk og pga sykdommen min kan jeg ikke gå for mye, men det er ikke noe problem i det hele tatt, så nå leter de etter et barn som har behov som passer mine begrensinger. Anonymkode: b88ff...f99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå