Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til å oversette noen ord i det Engelske språket! Jeg søker på universiteter i USA, og kommer borti ord jeg aldri har hørt om før! 

1.  Hva er Credit hours? Kredittimer??

2. Hva tilsvarer GPA 2.0 i Norge?

3. Og til slutt en siste ord som jeg funderer om; financial aid status

Endret av Floater
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne opp for deg ^ 

Jeg er ikke så god i engelsk, men pleier å bruke Google translate. Deretter har jeg såpass med kunnskap at jeg ser at teksten ser ganske fucka ut, men da har jeg i hvertfall en grei start, så bare retter jeg på det til det blir riktig😊

Anonymkode: ac84a...d7d

AnonymBruker
Skrevet

Credits i denne sammenhengen er «poenggivende», altså en form for studiepoeng. 

Anonymkode: 280dd...688

AnonymBruker
Skrevet

Credit hours refererer til hvor mange timer ett gitt fag gir deg. Du trenger ett visst antal undervisningstimer per senteret for at det skal telle som fulltid. 

2.0 tilsvarer karakteren C. 

De fleste universiteter gir økonomisk støtte til noen elever. Financial aid status er vel din status for økonomisk støtte. Vil tro det ikke er noe den gjennomsnittlige norske elev vil kvalifisere til, om man ikke får ett stipend basert på idrett eller akademisk prestasjon. 

Anonymkode: 333ef...854

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Credit hours refererer til hvor mange timer ett gitt fag gir deg. Du trenger ett visst antal undervisningstimer per senteret for at det skal telle som fulltid. 

2.0 tilsvarer karakteren C. 

De fleste universiteter gir økonomisk støtte til noen elever. Financial aid status er vel din status for økonomisk støtte. Vil tro det ikke er noe den gjennomsnittlige norske elev vil kvalifisere til, om man ikke får ett stipend basert på idrett eller akademisk prestasjon. 

Anonymkode: 333ef...854

Tusen takk for hjelpen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...