AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 F eks Mange kvinner i 30 og 40-årene årene som er Ekstremt opptatt av å få barn. Menn er litt mer « det som skjer, det skjer». Som mann føler jeg ikke at barn er noe jeg må ha. Det er kult å være onkel, men det er nok for meg. Vi er forskjellige, men er det lettere å være barnløs som mann? At man egentlig ikke trenger å føle seg mislykket? Man kan leve livet. Kvinner blir vurdert som mødre. Menn blir vurdert som menn. Anonymkode: 39675...74d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Man blir bombadert med meninger om at man skal bli mor fra man får sin første dukke som barn, så det er nok endel press og forventninger der. Menn får ikke det like tidlig og føler nok ikke på det på samme måte. Anonymkode: 5064b...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Nei, det er ikke godt å si 🤔 Kvinner har jo et mindre muligetsrom da. De må få barn i relativt ung alder, eller så er det for sent. Menn kan i prinsippet få barn hele livet. Antar det kan påvirke stress og press. Om du er 59 som mann KAN du få barn om du vil.det kan du ikke som kvinne. Da begynner for mange 40 å bli i seneste laget. Anonymkode: 39ef3...de3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Ingen av delene for min del. Jeg har aldri hatt et påtrengende eller bevist behov for å formere meg men tanken har dukket opp av seg selv med et par menn jeg har likt veldig godt. Menn jeg kunne blitt gammel med om jeg fikk bestemme. Mulig det handler litt om personlighet. Jeg er rolig og hjemmekjær og liker hverdager best. Jeg har alltid drømt om et rolig liv, gjerne i distriktsnorge, med en mann som liker å være med meg og veldig gjerne med barn i bildet fordi det gir mening på en eller annen måte. Fikk ingen av delene og er singel og barnløs trist kvinne. Jeg har aldri engang følt at en menn jeg har hatt omgang eller forhold med har brydd seg med å bli kjent med meg som person eller vært glad i meg på et dypere nivå enn "fint her og nå!". Føler egentlig menn av i dag behandler kvinner som fiender i all hovedsak. Kvinner forventes å kaste bort år etter år med menn, der han er virkelig raus om han kaller henne "kjæreste" som belønning for tiden en vakker dag. Kvinner skal heller ikke gi utrykk for barneønske eller forventninger om en felles fremtid i det hele tatt. For da skremmer de menn. Det er så himla patetisk. Anonymkode: 3d9e6...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå