AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Hvorfor bruker dere damer klær som er trange? Skulle jeg som mann bruke det så tror jeg hadde ikke klart en gang ved tanken å presse meg inn i klær som er så trange... Så nå er jeg spent på hva slags svar jeg får😃 Anonymkode: 4f1e0...60d
Helgeline Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Hva mener du med trange da? Mener du at vi kjøper for små klær, eller er det fex ettersittende bukser du reagerer på? 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Da kan vel du like gjerne kjøpe denne bilen her da for å følge logikken din. Så kan du spørre deg selv om hvorfor du sikkert har en pelsløs bil etterpå. 1. tenkt hardt 2. tenk lenge 3. konkluder (så slipper vi) Anonymkode: 9b5ad...c83 2
Gjest Råååsa Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Så trangt at kroppen buler på en måte som ikke ligner på kroppene til photoshoppa instagrammodeller? Fordi livet er for kort til å la noe utenfor en selv diktere hva du skal kle på deg.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Finnes jo ikke noe annet omtrent. Enten er det for trangt, eller så er det telt. En mellomting hadde vært fint. Bruker lang tid på å finne fine klær, som ikke sitter tett. Ikke fordi jeg er overvektig, men fordi jeg ikke liker å vise kroppen min. Anonymkode: 08121...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 Fordi jeg har for min kropp til å skjule den med store klær! Anonymkode: dd068...efa 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg har for min kropp til å skjule den med store klær! Anonymkode: dd068...efa Fin kropp skulle det stå 😉 Anonymkode: dd068...efa 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 Trange hvordan da? Jeg kan gå med tettsittende gensere og bluser til skjørett mitt, men de er ikke ukomfortable. Ofte mykt stoff som legger seg inntil huden. Å gå med pløsete klær får en til å se dårlig ut, med mindre man har noe å gjemme. Jeg unngår pløsete klær fordi det ser dårlig ut, får meg til å se feit ut Anonymkode: 7313b...1d6 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor bruker dere damer klær som er trange? Skulle jeg som mann bruke det så tror jeg hadde ikke klart en gang ved tanken å presse meg inn i klær som er så trange... Så nå er jeg spent på hva slags svar jeg får😃 Anonymkode: 4f1e0...60d For å virke tynnere? Jeg ihvertfall. Ser fort stor ut med baggy klær da jeg er lav. Anonymkode: 0484a...6f2 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 Det viser at du ikke ser noe særlig på unge kvinner. Hos de unge skal det være baggy. Anonymkode: 11a60...c24
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #11 Skrevet 26. april 2021 Har du hørt om elastan, TS? Det er et fiber som gjør klær elastiske/stretchy/tettsittende uten at de blir ubehagelig trange. Anonymkode: 5d065...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 Personlig :det gjør jeg ser slankere ut. Og jeg liker se slank ut etter årevis med terping over alt om at tynn skal en være. ( tenker typ skinny jeans.) Men det er også mest kledelig, syns jeg, at en har løs overdel og trang underdel eller trang underdel og løs overdel det er ikke for at noen skal sikle på meg om du trodde men du mener kanskje trang som i veeeldig trang. I tilfelle har jeg ikke noe svar for bruker ei det. Anonymkode: b63b8...cf7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #13 Skrevet 26. april 2021 Mener du ettersittende? Synes det er mest behagelig. Selv hjemme går jeg helst i leggings og singlet. Liker ikke løst stoff, særlig ikke på lår/hofter/mage/armer. Mannen min trener alltid i tights og ettersittende t-skjorte, da det er mest behagelig. Anonymkode: 89104...adc 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #14 Skrevet 26. april 2021 Vi kan bare kjøpe klær som er til salgs. Anonymkode: e2035...067
Helgeline Skrevet 26. april 2021 #15 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor bruker dere damer klær som er trange? Skulle jeg som mann bruke det så tror jeg hadde ikke klart en gang ved tanken å presse meg inn i klær som er så trange... Så nå er jeg spent på hva slags svar jeg får😃 Anonymkode: 4f1e0...60d Fikk ikke svar her nei. Jeg har normal kropp. Normal BMI. Litt eks hud rundt magen, har flere barn. Jeg liker å se ordentlig ut. Det gjør jeg ikke hvis jeg har trange klær nær sagt både oppe og nede. (Ser litt billig ut).Synes heller ikke det er noe fint med baggy genser og ditto bukse heller. (Ser ut som en vegg) Derfor bruker jeg ofte løse overdeler til slim fit jeans. Motsatt, hvis buksene er løse el jeg bruker skjørt, er gjerne toppene jeg bruker mer ettersittende. Alt for å få balanse. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #16 Skrevet 26. april 2021 Enkelt svar. Jeg er ikke så glad i friksjon. Her jeg bor blåser det en del også og da ville det være uforsvarlig å ha mer luft i segla enn man klarer å stanse. Jeg ser også bra ut med ettersittende klær og vil glede meg over kroppen så lenge jeg kan Men mest pga friksjon. Anonymkode: 1e085...118 1
Gjest Middelmådig Skrevet 26. april 2021 #17 Skrevet 26. april 2021 Fordi jeg syns det ser bra ut. Så, av estetiske grunner. Jeg går ikke kun i ettersittende klær, men det er en del av garderoben min. Syns også det er pent på menn, så min mann har også ettersittende klær i sin garderobe Hvorfor lurer du?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #18 Skrevet 26. april 2021 Jeg går med klærne jeg vil Av og til går jeg med tettsittende, men ikke trang genser. Hvorfor? Fordi jeg har timeglassform, og jeg ser bedre ut når jeg fremhever midjen. Av og til går jeg med trange jeans fordi jeg har lyst. Men 90% av tiden går jeg med baggy klær hjemme, og har det strålende i det også En sjelden gang på fest velger jeg en tettsittende kjole, igjen for å fremheve en kropp jeg er fornøyd med. Hvorfor skal jeg skjule den? Anonymkode: 07390...f2a 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #19 Skrevet 26. april 2021 Jeg er litt lubben, og ser mye større ut hvis jeg går med store klær enn om jeg bruker klær som f.eks. fremhever midjen. Anonymkode: 4729c...17c
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. april 2021 #20 Skrevet 26. april 2021 Bruker klær som passer, jeg. Det er ikke behagelig å gå med for trange klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå