Gå til innhold

Bli sammen med barnefar igjen når han har gjort ei gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å bli sammen med barnefar igjen, men han hadde ny kjæreste som han har gjort gravid. Hun venter barn i juni og jeg er usikker på om jeg vil involvere meg. Det er altså slutt mellom de og ble det i graviditeten hennes. Hva syns dere? 

Anonymkode: 60fb6...0e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi vet jo ingen ting om hva slags person dette er, eller hvorfor det ble slutt mellom dere. 

Men det kan jo hende at hun andre også vil bli sammen med ham om et par år. Vil han da gå dit igjen?

Anonymkode: 55241...5ca

• Liker 10
Skrevet

Det er veldig mye som spiller inn i vurderingen av hvorvidt du burde bli sammen med barnefar igjen. 
Helt umulig å mene noe om ut fra det lille du har fortalt. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Høres utrolig ustabilt ut..

Anonymkode: dd879...ef6

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å bli sammen med barnefar igjen, men han hadde ny kjæreste som han har gjort gravid. Hun venter barn i juni og jeg er usikker på om jeg vil involvere meg. Det er altså slutt mellom de og ble det i graviditeten hennes. Hva syns dere? 

Hvem er det som har gjort det slutt disse gangene? Hvorfor ble det slutt mellom dere første gang?

Anonymkode: e774b...526

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Heregud nei!

Anonymkode: 09f0c...822

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvem er det som har gjort det slutt disse gangene? Hvorfor ble det slutt mellom dere første gang?

Anonymkode: e774b...526

Hva har det med saken å gjøre? Er det for å mette din nysgjerrighet? 

Anonymkode: 34a85...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke orket. Tenk når hun skal føde, han vil sikkert være med om han har muligheten, dette er noe svært intimt og følelsesmessig sterkt. Jeg hadde ikke orket å føle på at han delte et slik øyeblikk med noen andre om vi hadde vært et par. Dessuten må han jo være veldig involvert med dette barnet fra starten av og se henne mye. 

Anonymkode: 36023...bff

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Om det ble slutt i graviditeten kan det være han som har vært lite forståelsesfull og hensynsfull som har forårsaket det? Mange menn viser seg fra sin verste side under en graviditet, og så legger du ikke merke til det før du er der selv. For min del hsdde jeg ikke orket å forholde meg til en x med barn inni bildet, så jeg hadde ikke tatt han tilbake. Og hvem går fra dama midt i en graviditet?! Er ikke det sykt turn off for din del?

Anonymkode: 178f4...c4d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er nok en god grunn til at det ble slutt mellom dere. Denne grunnen har ikke blitt borte selv om han har enda et barn på vei. 

Anonymkode: 82c8a...633

• Liker 5
Skrevet

Det blir ett nei fra meg. Du må finne deg i at han kanskje har barnet 50% med tiden, betale bidrag. Være på avslutninger i bhg, skole etc sammen med moren til barnet.

Hvis du er klar for alt dette så er det jo bare å kjøre på, jeg hadde ikke gjort det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke helt sammenlignes, men:

Jeg ble sammen med barnefar etter stor kamp i en barnefordelingssak og en del år fra hverandre.
Når saken var ferdig så vi på hverandre på en helt annen måte, da vi faktisk ble pliktet å samarbeide som voksne mennesker og foreldre.

Var helt rart i begynnelsen da venner/familie ikke var helt enig. MEN de ser nå at vi er ment to be og begge har vokset på å være alene og oppleve ting på annen måte. 

OM hjertet ditt vil, så hvorfor ikke? Men jeg hadde tatt det easy peasy i begynnelsen. Og da mener jeg hvertfall det første året.

Anonymkode: e7884...89a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå ser han plutselig ny og attraktiv ut igjen etter at han har gjort en annen kvinne gravid, og du vil ha ham tilbake.

Nei. 

Anonymkode: 3fa59...d46

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. For det første så høres det ut som at det blir mer stress og styr rundt det enn hva det er verdt, og for det andre så tenker jeg at det gjerne er en grunn for at det ble slutt i utgangspunktet. 

Anonymkode: f90d1...503

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Det vil jo være relevant. Om det er han som hopper mellom kjærester vil jo det ha innvirkning når man gir råd 

Anonymkode: 71afc...687

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.. 

Men du må følge hjertet ditt ts. Bare bruk hodet litt også.. vær 100% sikker før du bestemmer deg. Særlig siden det er barn i bildet her.. 

Anonymkode: 0db0b...863

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ved mindre den andre dama er din beste-venninne, hadde jeg ikke orket det. 

Jeg har selv et barn, hadde han fått barn med ei annen, ville jeg ikke tatt han tilbake. Du må ALLTID forholde deg til den andre dama han også har barn med. Av den grunn, vil jeg ikke ha en mann med barn fra før, selv om jeg har barn selv.

Blir alt for mye hvis BEGGE partner har barn på hver sin kant. Det holder om bare den ene har barn fra før. Så kan du heller finne deg en annen mann uten barn og eventuelt få barn med han. 

Anonymkode: 8a50d...8bf

• Liker 4
Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂 Hvordan skal du gi råd uten  detaljene? For alt vi vet ble det slutt fordi typen banket og voldtok ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns han høres ut som en mann som er uegnet til både forhold og som far. 

Men for all del, om du gidder ta vare på andre kvinners barn for en mann som åpenbart har hatt det travelt med å involvere seg med ei ny, så vær så god. 

Anonymkode: dc3f1...755

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...