AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Merker dere forskjell på håret med dyr børste? Hvordan? Anonymkode: 3f48d...8e4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Jeg syns faktisk tangle teezer ala denne er best. Jeg har veldig tynt og fint hår, å denne sliter ikke på håret mitt når jeg børster det når det er vått feks. Kjenner helt klart at en vanlig børste lugger mer, uansett hvor dyr den måtte være. Anonymkode: 89122...695 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Takk for svar! Jeg har ikke prøvd den du linker til, men kanskje jeg skal prøve den. De dyre børstene jeg har lest om har villsvinhår i seg, som skulle være godt for håret, men jeg vet ikke om det virker Anonymkode: 3f48d...8e4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Jeg er veldig fornøyd med min børste med villsvinhår, men den kostet ikke mer enn 300 kroner heller da. Ville ikke vært like fornøyd om den hadde kostet 1000 kroner, for så mye er ingen hårbørste verdt for meg. Hårbørsten min er skånsom mot håret, samtidig som det går fort å børste ut floker og sånt, ikke lugger den heller. Før jeg kjøpte den brukte jeg bare tangle teezer (de som er litt mindre) og var ganske fornøyd med dem også. Anonymkode: c40c8...fcc
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Jeg har Mason Pearson med vilsvinhår og nylon (kostet ca 1300, mener jeg). Men kombinerer denne med to andre børster, avhengig av hva jeg gjør med håret. På plussiden ligger den veldig godt i handen, er utrolig skånsom mot håret, og børster fint. På minussiden er den ikke god i bløtt hår, eller om jeg har flere floker (bruker da wet brush), eller brukt med føner, da håret mitt uten produkter lett blir statisk med denne. Anonymkode: 1dc67...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå