Gå til innhold

Må man bruke bh?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En liten diskusjon her hjemme. MÅ man bruke BH? Sånn ute blandt folk og på jobb? Hvis det er veldig tydlig at man ikke bruker bh, kan man ta få advarsel om uanstedighet på jobben?  Er det helt frivillig? Burde det være frivillig? 😊

Anonymkode: 41f35...365

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det frivillig.

Anonymkode: d04d3...704

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg eier ikke bh. Her går jeg ut døren med stolthet over mine bryst. Om folk føler seg krenket av mine 2 vorter, så må dei holde seg hjemme 😉

Anonymkode: f73a0...eda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørs vel hvor hengende og store jurene er det.  Men er puppene faste og fyllt sånn passelig med silikon så er det greit uten.

M 49

Anonymkode: 6867a...da2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel avhengig av hva man ellers har på seg. For mye kropp skal man ikke presse på andre uansett, og selvsagt ikke på en arbeidsplass. 

Anonymkode: 6bc1a...957

• Liker 5
Gjest Lama_Drama
Skrevet

BHen brente jeg for mange år siden!

Skrevet

Det spørs på klær og jobb. Er det striks kleskode på jobb vil det være andre reaksjoner enn om du har en jobb med vanlig klær. Også forskjell på om du har heldekkende genser eller en liten topp med utringning.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ellers kan man få bot.

Anonymkode: 3a24f...46b

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk BH.

Nytelse for menn.

Anonymkode: e7364...fcc

Skrevet

Jeg tenker at en ikke må bruke bh, men som med alt annet her i livet så er det en del jobber hvor det kanskje ikke passer seg.. kan f.eks ikke se for meg leger eller helsepersonell i hvit uniform uten bh. kutyme, skikk og bruk og kleskoder på jobb. Og så er min personlige mening at en bør kanskje ikke gå uten bh for så å bli fornærmet for at folk, kvinner som menn ser på brystene eller i bryst høyde..

• Liker 4
Skrevet

Nei, klart man ikke MÅ bruke BH.

Jeg synes det er forferdelig å ha på bh. Før led jeg meg gjennom det noen ganger, men nå har jeg helt sluttet med det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man må ingenting

Anonymkode: 197c8...3a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke brukt bh på jobb i 15 år men mine er små og vortene syns ikke gjennom uniformen.  Men innen mange yrker er det ikke vel ansett å gå uten.  Jeg går sjelden uten hvis jeg bare går i t-skjorte fordi jeg har kronisk stive vorter og alle menn fra 10-90 stirrer, og det orker jeg ikke. 

Anonymkode: 6de52...62d

Skrevet

Har ikke brukt bh på 11 år. Trenger det ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...