Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal klare å stole på han? Vært veldig mye løgn. Og han går forsatt lett forbi sannhet. Er det håp? Nekter for alle løgner. 

Løgner om hvor han er, utroskap osv..

Anonymkode: df470...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke håp for dere to, men det er store muligheter for et bedre liv for deg uten han! Det finnes en drøss av menn som ikke lyver. Det skaper mistilitt med løgn, som gjør at du spør om mer enn du ellers ville, som gjør han unnvikende osv. et slikt forhold er ikke liv laga. 

• Liker 7
Skrevet

For meg er det der ett slags regnestykke.. Gir forholdet deg mer glede enn det gir deg sorg og bekymringer?

Om du ikke kan stole på han, du vet han lyver, du lurer på om han lyver, du bekymrer deg for hvor han er, hvem han er sammen med... Føler du han respekterer deg? Dine følelser og hvordan du har det? Tenker han noen ganger over at løgner og utroskap faktisk sårer deg? 

Dessverre tror jeg ikke at folk endrer seg, hverken du eller han. Ja, man kan blir flinkere til å ta oppvasken og slutte å legge sokkene sine på gulvet, men personligheten man har, den skal det litt til å endre på. Og, om så skal skje, må det være fordi han vil det selv... Det vil aldri skje fordi noen ber han om det.

Så i min verden er det så enkelt, men likevel så forbasket vanskelig... Man må rett og slett spørre seg selv - Er dette noe du kan leve med? Er det sånn du vil ha det resten av ditt liv? Om svaret er JA, vel da må du slå deg til ro med det og ta en runde med deg selv ift hvordan du skal takle det i hverdagen din. Om svaret er NEI, så gir det seg selv...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si nei. Jeg ville gjort det slutt med et sånt menneske. Han har null respekt for andre tydeligvis.. det finnes så utrolig mange flotte menn der ute. Og når du har kommet deg over han så VIL du bli forelsket igjen. Men neste gang vil du sette en høyere standard og dermed få det bedre. Til å med barn vet at man ikke skal lyve. Nei... kos deg som singel så dukker det nok opp noe bedre etterhvert. 

Anonymkode: 38d9f...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke forholde deg til én du ikke kan stole på. Det er bare å gi opp.

Anonymkode: 51ba6...3df

Skrevet

Jug EN gang til meg, så har jeg mistet respekten for deg.  Og det er slutt med en gang. Hvert kvarter ekstra med en idiot-kjæreste er ett kvarter for mye. 

Utroskap er ennå verre. 

Skjønner ikke at det er noe å vurdere en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en helt forferdelig følelse å bli løyet for. Jeg har vært i et slikt forhold selv og det å gå rundt å lure på hvor han er og hva han gjør er kjempe kjipt og stjeler enormt med energi.... Jeg visste ikke om alle løgnene før etter at det var slutt, men hadde en stikkende følelse konstant.  Men han var god på å berolige meg, og lyve meg rett opp i ansiktet,  kaldt og kynisk.  

KOM DEG VEKK! jeg tror ikke det er håp for notoriske løgnere.  

Jeg sliter med tanker og grubling på hva som var løgn og ikke, er ca 3 måneder siden nå, men det gnager enda... 

Anonymkode: 30f7b...66d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er en helt forferdelig følelse å bli løyet for. Jeg har vært i et slikt forhold selv og det å gå rundt å lure på hvor han er og hva han gjør er kjempe kjipt og stjeler enormt med energi.... Jeg visste ikke om alle løgnene før etter at det var slutt, men hadde en stikkende følelse konstant.  Men han var god på å berolige meg, og lyve meg rett opp i ansiktet,  kaldt og kynisk.  

KOM DEG VEKK! jeg tror ikke det er håp for notoriske løgnere.  

Jeg sliter med tanker og grubling på hva som var løgn og ikke, er ca 3 måneder siden nå, men det gnager enda... 

Anonymkode: 30f7b...66d

Det skjønner jeg. Ikke lett dette. Trodde jeg hadde møtt verdens beste mann, som viste seg å være noe helt annet.

AnonymBruker
Skrevet

Legger til at han ikke er norsk, så mulig alt dette er pga ett annet kvinnesyn?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Utenlandske menn er verre en pesten. Norske menn er best

Anonymkode: 8725b...ffd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det unnskylder ikke noe.

Du har kanskje lagt flere år i forholdet deres, men det rettferdiggjør ikke hans løgner og utroskap osv. Hvis du mener du har det bedre uten han, så forlater du han. Enkelt og greit. Det er bedre å trekke seg før enda ett år har gått.

Anonymkode: b13c5...e00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det unnskylder ikke noe.

Du har kanskje lagt flere år i forholdet deres, men det rettferdiggjør ikke hans løgner og utroskap osv. Hvis du mener du har det bedre uten han, så forlater du han. Enkelt og greit. Det er bedre å trekke seg før enda ett år har gått.

Anonymkode: b13c5...e00

Og jeg enda fattigere. Du har nok rett.

Jeg ser på dette som mitt siste forhold, men singellivet kan vel være bra det og?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og jeg enda fattigere. Du har nok rett.

Jeg ser på dette som mitt siste forhold, men singellivet kan vel være bra det og?

Det trenger ikke nødvendigvis være det siste. Men ja, singellivet kan være topp. Du kan gjøre så og si hva du vil uten å måtte stå til rette for noen (så lenge det er lovlig såklart). Du kan reise, besøke venninner, bruke egne penger, prioritere deg selv og slippe å tenke på hva den andre gjør eller hva han bruker pengene på. 

Enten om han er norsk eller ei har nada å si. Er personlighet som spiller inn. Vært i 2 forhold med norske som ikke var bra. Løy, brukte penger, lånte og tok penger, var egoistiske, ulike typer vold osv. 

Men det du kan gjøre fremover er å sørge for at du selv kan ha det godt. Man trenger ingen mann for å ha det bra 😊

Anonymkode: d63e5...622

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...