Gå til innhold

Hva tror dere om safemoon(krypto)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har nå investert litt. Er dette en valuta som vil øke? 

Anonymkode: d579e...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har nå investert litt. Er dette en valuta som vil øke? 

Anonymkode: d579e...dbb

Jeg aner ikke. Ser jo at folk har tjent gode penger på dette, men klarer ikke helt se bruksverdien i safemoon og tviler på at valutaen har noen verdi om 5 år. Jeg tenker at jeg ikke ville investert i dette nå, fordi jeg tenker det er for sent til å dra ordentlig nytte og at den blir for ustabil på sikt. Jeg ser for meg at den kan oppleve en ordentlig smell når det blir bearmarket. Eventuelt ville jeg tatt ut profitt fra safemoon for å investere i Btc eller Eth. Er det for høy vekst, tenker jeg at fallhøyden også er stor. Personlig tenker jeg at det nesten bare er hype og FOMO som driver veksten til safemoon - men man skal aldri si aldri - folk sa jo mye rart om Bitcoin og plutselig har det blitt anerkjent i mange miljøer. Jeg er overhodet ingen kryptoekspert så kan godt hende jeg tar feil, men jeg stoler ikke helt på safemoon til tross for at jeg kjenner folk som har tjent gode penger, men disse personene  hadde slengt seg med tidlig og solgte ut for et par uker siden. 

Personlig ville jeg investert i Btc eller Eth, eventuelt andre altcoins som faktisk har et formål og gode avtaler som har potensialet til å holde seg gående i årevis, som ikke utelukkende baserer seg på hype. Fordelen med safemoon er at den tiltrekker seg mange folk som ellers kanskje ikke ville investert i krypto og kan kanskje sånn sett gjøre krypto mer mainstream og attraktiv for den gjenge nordmann, og det kan jo være et svært positivt utfall. 

Uansett hva man investerer i så må man aldri investere mer enn man tåler å tape, så dersom man putter inn småbeløp i safemoon kan det sikkert være et morsomt prosjekt.

Anonymkode: a6b54...6a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Safemoon er én av over 4500 kryptovalutaer.

Jeg har ikke satt meg inn i denne valutaen, men den kan stige til himmels eller den kan kan holde seg på stedet hvil før den forsvinner og alle mulige tenkelige scenarioer mellom dette. Det er umulig å vite.

Er du heldig tjener du masse penger. Er du uheldig mister du alle pengene du har kjøpt for.

Anonymkode: 1fb05...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...