Gå til innhold

Hvorfor er strømmen fortsatt dyr??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er jo snart i mai, varmer dere fortsatt opp boligen?

Anonymkode: 08ac7...839

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her var regningen 1000kr billigere enn de to forrige månedene. Vi har ikke vedfyring så veldig glad for at prisen har gått ned igjen her!

Anonymkode: dec90...40b

AnonymBruker
Skrevet

Strømmen er ikke dyr. Den hatt vært uvanlig billig i ca to år, så når prisen blir normal igjen får folk med dårlig hukommelse kognitiv dissonans. 

Anonymkode: 67e0e...726

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at alle synes strømmen er så dyr, jeg synes ikke det. Jevnt over det siste året har vi betalt mindre enn de 2-3 årene før. Har det fortsatt like varmt (2 varmepumper) og vi er 3 i husstanden som alle dusjer hver dag... Ikke fyrer vi mye med ved heller, kun om gradestokken kryper under minus 15 over flere dager... vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin brukes.. motorvarmer, varmeovn på vaskerommet... 30 grader på badet på kaldeste vinteren.... har ikke nytt etterisolert hus heller.... Bruker ca 2500 kr i strøm pr mnd på hardeste vinter... for et par år siden var strømregninga på 3000-3500- helt oppe i 4500 en måned.., HVORFOR klager alle på at strømmen er så dyr??? Ugunstige avtaler? Byttet uten å vite hva dere signerte på? Har aldri byttet strømleverandør de 20 årene jeg har betalt min egen strøm.... 

Anonymkode: f5acd...aa0

AnonymBruker
Skrevet

Ja, strømmen hopper plutselig her i dag ser jeg.

Heldigvis trenger vi ikke varmepumpa på hele tida som vi gjorde i vinter, så det går greit. Det har gått jevnt nedover i forbruket siden januar :) Men vi er bevisste og setter f.eks ikke på klesvask på dyre dager. Det hjelper!

Anonymkode: 7f7c7...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...