Gå til innhold

Bildetrådene på kvinneguiden. Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Gjest Hipparchia
Skrevet (endret)

Tråden om eliten på kg fikk meg til å tenke tilbake, den gang forumet var mer aktivt. Husker en gang i tiden at bildetrådene var populære og brukere delte bilder av seg selv titt og ofte. Hva er grunnen til at trådene ikke er aktive lengre? 

Har folk i takt med sosiale medier blitt reddere for å dele bilder av seg selv på forum, setter man mer pris på nettdiskusjon som ett av de få stedene man kan oppleve anonymitet i dag og ønsker å bevare den, eller tok sosiale medier over for ros og likes og bildetrådene ble unødvendig? 

Endret av Gjest
Rettskriving
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje det døde litt ut til slutt fordi det ble en eneste stor sirkelrunk. Jeg var mye aktiv rundt på den tiden og postet noen bilder av meg selv, men jeg opplevde at det var stor forskjellsbehandling og regelrett mobbing av utseende på enkelte brukere.

Anonymkode: 629e7...f0d

• Liker 4
Skrevet

Tror uten at jeg har noe fasit, at foumet var mindre på sett og vis før.. En ble mer kjent med brukere, uten at dette nødvendig var noe verken positivt eller negativt. Før var det ikke bare" menneske bilde" tråder som var poppis, men også "legg ut bilde av det du har I kjøleskapet ditt, legg ut bildet av ting du har I hjemmet etc". I dag er det om å gjøre å være mest mulig anonym. Og det er greit det også.. Tror dette får litt i berg og dalbane, men slike bildetråder fører også mye stygt med seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det enten fører til mobbing eller kåte folk som sitter å sikler, fingrer og runker. Og de må absolutt meddele det med de andre 🤢 

Anonymkode: 00867...fdd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...