Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

37år gammel og har vært i noen forhold.  Har aldri møtt en mann som har vært noe inti i å få barn.Så jeg har vært flink pike og spist p piller slik at menn har fått tilfredstillt sine behov og ikke fått noe avkom.  Det har alltid vært jeg som har tatt opp tema, og det har liksom aldri blitt noe av fordi de er egentlig helst vil slippe. har nå møtt en mann, men samme greia her. Han vet liksom ikke...kanskje en dag. Nå tror jeg at jeg har kommet i overgangsalderen 37 år gammel. kjenner på en stor sorg, men samtidig  kjenner jeg på at nå gir jeg blaffen !! kanskje er det like greit.. så skal jeg være like useriøse som dem tilbake. Noen fler samboerskap blir det ivertfall ikke når barn uansett ikke er aktuelt. da ser jeg ikke vitsen. . de kan bare drite å dra alle sammen egentlig. 

fler som tenker det samme ? skaffer meg noen katter å ha omsorg for istedet. 

Anonymkode: 223e7...394

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok ikke i overgangsalderen i en alder av 37, og ønsker du barn kan du dra til Danmark. 

Anonymkode: 071f8...7c4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er nok ikke i overgangsalderen i en alder av 37, og ønsker du barn kan du dra til Danmark. 

alle symptom

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har veldig lyst på barn 🤷🏼‍♀️ Så føler ikke det stemmer. Han er mer giret enn meg.

Anonymkode: c4628...6fd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

alle symptom

Jeg har alle symptomer på kreft, men merkelig nok så har jeg fortsatt ikke kreft.

Anonymkode: 827e6...aa7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjæresten min har veldig lyst på barn 🤷🏼‍♀️ Så føler ikke det stemmer. Han er mer giret enn meg.

Anonymkode: c4628...6fd

finnes de virkelig ? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden virker ikke troverdig. Jeg ønsket å få mitt første barn før jeg var 30, fordi jeg ville ikke være en gammel og kjip far.

Anonymkode: 181de...29b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kan ikke snakke for alle menn, men jeg tror jeg vil få et bedre liv uten barn. Skulle jeg likevel sett barn til verden ville jeg selvfølgelig gitt 120% i jobben, men det er nok andre som passer bedre til oppgaven enn meg.

Du tar p-piller for å tilfredsstille mannens behov? Har du ingen behov selv utover et behov for å få barn?  Ut ifra måten du ordlegger deg på høres det ut som du ser på et forhold som noe som bare er et verktøy for å få barn og at livet ikke har noe annet å by på. Med den innstillingen ville i alle fall jeg vært skeptisk til å få barn med deg.

Det er for øvrig ingen ting useriøst over å ikke ønske barn. Selv om jeg ikke vil ha barn vil jeg fortsatt gjerne ha et livslangt, monogamt, seriøst forhold med en jeg elsker.

Endret av Jdz
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er skjelden, men det forekommer at folk havner i overgangsalder så tidlig. Noe å tenke på for de som tror damene sin fertilitet varer evig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tulling skrev (1 minutt siden):

Det er skjelden, men det forekommer at folk havner i overgangsalder så tidlig. Noe å tenke på for de som tror damene sin fertilitet varer evig.

den ene mannen jeg møtte sa :hvorfor stresse med barn, jeg kan jo bli far til jeg blir 80 , jeg ! (megaegoist )

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen kommer i overgangsalderen tidligere enn det også, selv om det er uvanlig.

Anonymkode: 394a9...eec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

finnes de virkelig ? 

Ja, men det er bare han. Han er den eneste mannen i hele verden som ønsker barn. Helt sant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men det er bare han. Han er den eneste mannen i hele verden som ønsker barn. Helt sant.

😄

Anonymkode: 394a9...eec

AnonymBruker
Skrevet

Er det sant? Aldri truffet en kar som ønsker barn?

Tror det er mange menn som ønsker barn. Han jeg er gift med begynte å snakke om barn på første date, så...

Anonymkode: e3f1d...f92

AnonymBruker
Skrevet

når jeg er er for gammel til å få barn, DA er det nok mange som plutselig vil ha barn. de forstår ikke at damer har en klokke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer var litt sånn «same same».

Hvis jeg ville ha kunne vi få, hvis ikke jeg ville så var det greit for ham. Fikk vårt første barn for 1 mnd siden

Anonymkode: 28d60...164

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

alle symptom

Du får sjekke hos legen før du tar sorgene på forskudd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

37år gammel og har vært i noen forhold.  Har aldri møtt en mann som har vært noe inti i å få barn.Så jeg har vært flink pike og spist p piller slik at menn har fått tilfredstillt sine behov og ikke fått noe avkom.  Det har alltid vært jeg som har tatt opp tema, og det har liksom aldri blitt noe av fordi de er egentlig helst vil slippe. har nå møtt en mann, men samme greia her. Han vet liksom ikke...kanskje en dag. Nå tror jeg at jeg har kommet i overgangsalderen 37 år gammel. kjenner på en stor sorg, men samtidig  kjenner jeg på at nå gir jeg blaffen !! kanskje er det like greit.. så skal jeg være like useriøse som dem tilbake. Noen fler samboerskap blir det ivertfall ikke når barn uansett ikke er aktuelt. da ser jeg ikke vitsen. . de kan bare drite å dra alle sammen egentlig. 

fler som tenker det samme ? skaffer meg noen katter å ha omsorg for istedet. 

De finnes, men de får ikke barn med ei som stiller seg til disposisjon for at han skal være fornøyd. For han vil ikke være fornøyd før du også bidrar. Litt rar tankegang dette, men menn er normalt ikke en prins, men bre en mann. 

Skrevet

Jeg lurer oppriktig på hva slags menn alle dere som klager over at de ikke vil ha barn  treffer? Alle mine kamerater, med unntak av en, har fått barn med sin første og eneste samboer/kone. Og alle med unntak av en er fortsatt sammen med barnas mor etter relativt lange samboerskap/ekteskap. 
Når det gjelder han ene uten barn, er det en stor bekymring for han. Han har dessverre en tendens til å treffe feil damer.

AnonymBruker
Skrevet

Menn skylder deg ingenting. Det er ikke menns ansvar at du skal få barn

Anonymkode: 76ba6...b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...