Gå til innhold

stive hår i ansiktet

Gjest Gjest_undrende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_undrende_*

Er det vanlig å få stive ansiktshår ? Spessielt rundt hakepartiet og halsen? Altså bare noen få, men iriterende nok :frustrert: noen er mørkere enn de andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg får av og til 1-2 stive hår på haka, akkurat under haka. irriterende.de vokser ut på samme sted alltid. napper de ut med pinsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å få stive ansiktshår ? Spessielt rundt hakepartiet og halsen? Altså bare noen få, men iriterende nok  :frustrert: noen er mørkere enn de andre også.

Ja, har to svarte under haken, og tre på siden ved leppen. Stive som grisebust. Kommer det av at jeg har nappet de i alle år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir ikke stivere av napping, men pga hormon-endringer i kroppen. Hvis det er plagsomt så er den eneste løsningen elektrolyse. F.eks. Laser svekker bare hårene, men de kommer ut og er da tynnere. Hvis det er bare noen få så er det enkelt og rimelig å fjerne de med elektrolyse.

Hilsen

Fniseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor oppdager man , dvs jeg.... "grisbust"-hårene når man er laaaaangt unna en pinsett? Så sitter man der og kjenner på dem hele dagen før man kommer hjem.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville bestilt time for elektrolyse, det er ikke dyrt når det dreier seg om noen få hår. Så er du kvitt problemet for evig og alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...