Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 1. september 2005 #1 Del Skrevet 1. september 2005 Er det vanlig å få stive ansiktshår ? Spessielt rundt hakepartiet og halsen? Altså bare noen få, men iriterende nok noen er mørkere enn de andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 1. september 2005 #2 Del Skrevet 1. september 2005 ja, jeg får av og til 1-2 stive hår på haka, akkurat under haka. irriterende.de vokser ut på samme sted alltid. napper de ut med pinsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #3 Del Skrevet 1. september 2005 Er det vanlig å få stive ansiktshår ? Spessielt rundt hakepartiet og halsen? Altså bare noen få, men iriterende nok noen er mørkere enn de andre også. ← Ja, har to svarte under haken, og tre på siden ved leppen. Stive som grisebust. Kommer det av at jeg har nappet de i alle år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fniseline Skrevet 1. september 2005 #4 Del Skrevet 1. september 2005 De blir ikke stivere av napping, men pga hormon-endringer i kroppen. Hvis det er plagsomt så er den eneste løsningen elektrolyse. F.eks. Laser svekker bare hårene, men de kommer ut og er da tynnere. Hvis det er bare noen få så er det enkelt og rimelig å fjerne de med elektrolyse. Hilsen Fniseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. september 2005 #5 Del Skrevet 1. september 2005 Mamma og tante har det. Ganske vanlig fenomen. Det er kvinneversjonen av bart og skjegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #6 Del Skrevet 1. september 2005 Men hvorfor oppdager man , dvs jeg.... "grisbust"-hårene når man er laaaaangt unna en pinsett? Så sitter man der og kjenner på dem hele dagen før man kommer hjem......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yvette Skrevet 1. september 2005 #7 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ville bestilt time for elektrolyse, det er ikke dyrt når det dreier seg om noen få hår. Så er du kvitt problemet for evig og alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fniseline Skrevet 2. september 2005 #8 Del Skrevet 2. september 2005 Hei, F.eks. Elektrolyseinstituttet i Oslo er flinke og greie. Fant mange under elektrolyse på gule sider... Hilsen Fniseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå