Gå til innhold

Jeg har egentlig aldri drømt om å ha sex med jenter før, men den siste tiden har jeg fått lyst på jentesex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil egentlig prøve ut jentesex men tørr ikke å gjøre det i praksis. Er det noen jenter her inne som plutselig har hatt lyst til sex med ei annen jente og gikk du hele veien eller stoppet det med fantasien og drømmen?

jeg har rett og slett gått lei peniser og menn som kun tenker på seg selv, med en gang de har fått sin orgasme gir de så og si bare faen i meg som kvinne, det er en av grunnene for at jeg nå vil prøve noe nytt 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Leonora99 skrev (7 minutter siden):

jeg har rett og slett gått lei peniser og menn som kun tenker på seg selv, med en gang de har fått sin orgasme gir de så og si bare faen i meg som kvinne, det er en av grunnene for at jeg nå vil prøve noe nytt 

Ha ha, ironisk nok er de heterofile damene de mest slappe og ubrukelige i senga. Mange av de tror at andre damer vil varte de opp mer enn menn, uten at de behøver å løfte en finger. Prøv gjerne sex med kvinner, men vær forberedt på at du må være langt mer sterk, pågående og utholdende enn du kan være med menn. 

Anonymkode: f6606...1a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ha ha, ironisk nok er de heterofile damene de mest slappe og ubrukelige i senga. Mange av de tror at andre damer vil varte de opp mer enn menn, uten at de behøver å løfte en finger. Prøv gjerne sex med kvinner, men vær forberedt på at du må være langt mer sterk, pågående og utholdende enn du kan være med menn. 

Anonymkode: f6606...1a2

Jeg er veldig aktiv i sengen så jeg ligger på ingen måte bare der, jeg vil si jeg faktisk er mer aktiv enn de fleste menn 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne, hun er 17 og vi kliner (hooker) hver gang vi er på fest. Vi har tenkt på det samme som deg, men vurderer å ta med en gutt på trekant, sånn i tilfelle hvis jentesexen blir kleint så har vi i hvertfall med en gutt vi heller kan bruke haha

Anonymkode: 7a1f7...1ae

Skrevet
Leonora99 skrev (12 timer siden):

Jeg vil egentlig prøve ut jentesex men tørr ikke å gjøre det i praksis. Er det noen jenter her inne som plutselig har hatt lyst til sex med ei annen jente og gikk du hele veien eller stoppet det med fantasien og drømmen?

Jeg synes grunnlaget ditt er stort nok, og forstår deg meget godt... Kanskje er det bra med en pause fra menn. Jeg holder en liten knapp på bifile kvinner, "De elsker med begge hendene". Og som jeg tror: hvis du treffer den riktige jenta, vil du nok få oppleve hvor deilig sex burde ha vært,  og hva du har gått glipp av. Jeg har sett en del bifile kvinner i aksjon, som mange menn skulle ha lært av. Nei, vær ærlig og vær deg selv du, det kommer du lengst med🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...