Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort i mange år. Får hjelp men det sitter dypt. 
Møtt en mann jeg liker og vi er blitt ganske seriøse men sliter likevel. Det ligger på ulmer liksom. 

noen som har hatt det sånn? Hva gjorde dere med det?

Anonymkode: a2571...f1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å utfordre meg selv. Om det kanskje kan være at jeg er bra nok, likevel. 

Anonymkode: 9ea2c...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Et psykologisk tips er å se drg i speilet hver morgen å si til drg selv "jeg er glad i deg". Skriv fem positive ting ting om drg selv hver dag. ♥️

Anonymkode: af4d8...8e3

AnonymBruker
Skrevet

Du er best! Husk ingen er perfekte, mye er fasader, vi har alle våre monstre. Men du må tro det beste om deg selv. Positive tanker, smil til deg selv, ta en liten dans og si noe pent til deg selv. Du er bra! Ingen er deg, tenk på det du :)  Du er unik.<3 

Anonymkode: 07a6d...a38

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har det sånn. Prøver å utfordre meg selv og heller få gode erfaringer der jeg mestrer ting og ser at jeg klarer ting og er flink til det også. 

Litt mer vanskelig å tro på når det gjelder relasjoner til andre mennesker, men jeg prøver å se på handlingene deres og hvordan de oppfører seg og snakker til meg. Må ofte utfordre meg selv og tørre å være åpen og sårbar. Jeg kan ikke fordra den fasen i begynnelsen der man er forelsket, men må prøve og stå i det. 

Det er veldig tøft siden jeg konstant tviler på meg selv og forventer at de skal forlate meg fordi de har funnet noe bedre. 

Jeg synes for øvrig ikke at det å fortelle seg selv positive ting fungerer særlig godt. For min del blir det bare overfladisk og tullete om jeg egentlig ikke tror på det jeg har skrevet/sagt. Så jeg har mer tro på gode erfaringer om seg selv og det å endre tankemønstre. Det er dessverre ikke noen rask løsning og kan ta veldig lang tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...