AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Meg og sønnen dro på overraskelsesvisitt til pappaen min på fredag for han fylte år. Bakte en kake kvelden før og hadde med oss tre presanger. Ham og kjæresten syntes det var trivelig at vi tok turen dit. Sia vi bor to timer kjøretur vekke fikk vi tilbud om å bli over. Takket ja og det var en fin familiefeiring på kvelden. Dem to, sønnen min og meg. Sønnen min på 12 brukte sine lommepenger på gave til bestefar på eget initiativ. Bestefar åpnet gaven, smilte og ga utrykk for at han likte den godt. Gaven var en hoodie, genser med hette i hvitt. Ham prøvde den og den satt som ett skudd. Bestefar skrøt av farge og godt stoff og genseren satt ham med ut kvelden. En koslig kveld var over og jeg var på tur i sengen men idet jeg skulle skru av lyset og sove overhørte jeg noe ala '......latterlig. En mann på 52 år går ikke med slikt tøy...' Første tanke var at jeg nok hørte feil og la meg til å sove. Etter frokosten morgenen etter ba far oss om å ta med søppelet ut når vi var på tur til bilen for å reise hjem. Sønnen gikk i forveien og kastet søppelet imens jeg takket for oss og gikk til bilen. Ham var stille og virket som noe plagde han idet vi setter oss i bilen og jeg spør ham om noe er galt. 'Bestefar likte ikke bursdaggaven min likevel, genseren ligger i søppledunken' sier ham, tydelig skuffet og lei deg... Mildt sagt sjokkert og skuffet kjørte vi hjemover. Etter vi dro derifra har vi ikke pratet med far. Jeg blir nødt til å snakke med ham om genseren men hvordan ta det opp? Syntes det var ordentlig råttent gjort å kaste den og at sønnen min fant den der gjør det værre. Anonymkode: 7b29f...4ca 18
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 25. april 2021 Jeg ville ringt ham og spurt hva i helvete han holder på med og om han har blitt dement! For sånn oppførsel er helt bak mål. Det ville jeg gjort om det var min far. Anonymkode: 0396f...93d 171
Populært innlegg KillerKitty Skrevet 25. april 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 25. april 2021 Oi, kjære vene. For en oppførsel! Fikk oppriktig vondt av sønnen din nå. Hvordan er det mulig å bli så kald 😕 105
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 25. april 2021 La sønnen din skippe å kjøpe flere gaver til bestefaren. Dumt at sønnen må lære så tidlig at folk sier ting for å være høflig og ikke av ærlighet. Også rett i søpla... andre kunne brukt den om han selv ikke ville bruke den. Anonymkode: cec2a...e93 65
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville ringt ham og spurt hva i helvete han holder på med og om han har blitt dement! For sånn oppførsel er helt bak mål. Det ville jeg gjort om det var min far. Anonymkode: 0396f...93d Ja jeg er sint på ham og lurer på om ham kastet den eller kjæresten. Etter han åpnet pakken brukte han genseren til jeg gikk til sengs og? Dumt å opplyse om kommentaren jeg hørte før jeg sovnet? Anonymkode: 7b29f...4ca 5
Gjest supernova_87 Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Dette er noe av det sykeste jeg har hørt. 1) Om man skal kaste en gave så gjør man det faen ikke når de som har gitt gaven er der 2) Hvem ber noen om å ta med søppelet ut når en gave man fikk ligger i den 3) En hvit hoodie kan fint brukes av andre, å kaste den er helt bak mål 4) Din far trenger en overhøvling
minister-mio Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 Det var en rar historie og veldig dårlig gjort ovenfor sønnen din. Off topic, men hvorfor skriver du ham i stedet for han? 29
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Tenker han ikke fortjener flere gaver, i vertfall. For en råtten oppførsel
skreppamedleppa Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Får selvsagt veldig vondt av din sønn. Nå skal det sies at jeg på et generelt basis mener at når noen gir vekk en gave, så er det den som får gaven som bestemmer hva en skal gjøre med denne gaven! Alltid uten unntak.. Og om den havner i søppel, blir gitt videre til fretex eller havner langt bort, innerst i en hylle som aldri blir funnet så er dette opp til den som får gaven. Den som gir gaven har gitt bort noe, og med det også kommer sårbarheten ved at det kanskje ikke blir møtt med samme iver og engasjement som ønsket. Men, å hive noe er jeg imot. Å hive noe der giver blir såret er jeg også imot... han kunne kastet den enten mer diskré eller gitt den vekk til andre som hadde hatt bruk for den.. Bare si det som det er.. sønnen din så dette og ble selvfølgelig svært skuffet, og at dette var unødvendig av din far. 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 4 minutter siden, KillerKitty said: Oi, kjære vene. For en oppførsel! Fikk oppriktig vondt av sønnen din nå. Hvordan er det mulig å bli så kald 😕 Ubehagelig og vondt. Klarer ikke helt å forstå hvorfor. Rart av far og be oss ta søppelet med å kaste på veien til bilen om ham vet at genseren ligger i søppel dunken??? Jeg ga sønnen min pengene han brukte på gaven tilbake og pratet med ham. Ham er såret og sier ham ikke har lyst å dra på besøk dit mere. Skjønner ham godt😔 -ts Anonymkode: 7b29f...4ca 22
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 Enig i at kanskje ikke hettegensere er klær for besteforeldre (ihvertfall de fleste av de). Men han kunne jo byttet genseren i noe annet. Og så kan det være greit å finne ut når man skal bruke han og når man skal bruke ham. Anonymkode: cc659...8a1 38
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Meg og sønnen dro på overraskelsesvisitt til pappaen min på fredag for han fylte år. Bakte en kake kvelden før og hadde med oss tre presanger. Ham og kjæresten syntes det var trivelig at vi tok turen dit. Sia vi bor to timer kjøretur vekke fikk vi tilbud om å bli over. Takket ja og det var en fin familiefeiring på kvelden. Dem to, sønnen min og meg. Sønnen min på 12 brukte sine lommepenger på gave til bestefar på eget initiativ. Bestefar åpnet gaven, smilte og ga utrykk for at han likte den godt. Gaven var en hoodie, genser med hette i hvitt. Ham prøvde den og den satt som ett skudd. Bestefar skrøt av farge og godt stoff og genseren satt ham med ut kvelden. En koslig kveld var over og jeg var på tur i sengen men idet jeg skulle skru av lyset og sove overhørte jeg noe ala '......latterlig. En mann på 52 år går ikke med slikt tøy...' Første tanke var at jeg nok hørte feil og la meg til å sove. Etter frokosten morgenen etter ba far oss om å ta med søppelet ut når vi var på tur til bilen for å reise hjem. Sønnen gikk i forveien og kastet søppelet imens jeg takket for oss og gikk til bilen. Ham var stille og virket som noe plagde han idet vi setter oss i bilen og jeg spør ham om noe er galt. 'Bestefar likte ikke bursdaggaven min likevel, genseren ligger i søppledunken' sier ham, tydelig skuffet og lei deg... Mildt sagt sjokkert og skuffet kjørte vi hjemover. Etter vi dro derifra har vi ikke pratet med far. Jeg blir nødt til å snakke med ham om genseren men hvordan ta det opp? Syntes det var ordentlig råttent gjort å kaste den og at sønnen min fant den der gjør det værre. Anonymkode: 7b29f...4ca Great story, bro. Anonymkode: 91ba1...b44 24
rosapelikan Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 (endret) On 4/25/2021 at 9:42 PM, AnonymBruker said: Enig i at kanskje ikke hettegensere er klær for besteforeldre (ihvertfall de fleste av de). Men han kunne jo byttet genseren i noe annet. Og så kan det være greit å finne ut når man skal bruke han og når man skal bruke ham. Anonymkode: cc659...8a1 . Endret 18. november 2021 av rosapelikan 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i at kanskje ikke hettegensere er klær for besteforeldre (ihvertfall de fleste av de). Men han kunne jo byttet genseren i noe annet. Og så kan det være greit å finne ut når man skal bruke han og når man skal bruke ham. Anonymkode: cc659...8a1 Ja, for det er jo det største problemet, her.......
Cer3s Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 Ville ringt og spurt hva faen som feiler gubben jeg ass, og fortalt at sønnen din ble veldig lei seg når han så gaven ligge i søpla. Deretter hadde jeg ikke giddi å kaste bort tiden på en sånn ufordragelig og ufyselig gammel gubbe 15
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #16 Skrevet 25. april 2021 Jeg ville ringt far og sagt det som det var: dette skjedde. Gutten er veldig lei seg. Du også, og sint. Og hvorfor i himmelens navn byttet han den bare ikke? Uansett, opp til han nå. Det er morfar som har ødelagt, morfar som må reparere forholdet. (52 er jo superungt, min far er 80, og jeg har en 12-åring. Min far har fått teite t-skjorter med tekst. Han takker alltid og «syns de er fine.» Og bruker dem. ) Anonymkode: 10d49...20f 14
Tatja Skrevet 25. april 2021 #17 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Meg og sønnen dro på overraskelsesvisitt til pappaen min på fredag for han fylte år. Bakte en kake kvelden før og hadde med oss tre presanger. Ham og kjæresten syntes det var trivelig at vi tok turen dit. Sia vi bor to timer kjøretur vekke fikk vi tilbud om å bli over. Takket ja og det var en fin familiefeiring på kvelden. Dem to, sønnen min og meg. Sønnen min på 12 brukte sine lommepenger på gave til bestefar på eget initiativ. Bestefar åpnet gaven, smilte og ga utrykk for at han likte den godt. Gaven var en hoodie, genser med hette i hvitt. Ham prøvde den og den satt som ett skudd. Bestefar skrøt av farge og godt stoff og genseren satt ham med ut kvelden. En koslig kveld var over og jeg var på tur i sengen men idet jeg skulle skru av lyset og sove overhørte jeg noe ala '......latterlig. En mann på 52 år går ikke med slikt tøy...' Første tanke var at jeg nok hørte feil og la meg til å sove. Etter frokosten morgenen etter ba far oss om å ta med søppelet ut når vi var på tur til bilen for å reise hjem. Sønnen gikk i forveien og kastet søppelet imens jeg takket for oss og gikk til bilen. Ham var stille og virket som noe plagde han idet vi setter oss i bilen og jeg spør ham om noe er galt. 'Bestefar likte ikke bursdaggaven min likevel, genseren ligger i søppledunken' sier ham, tydelig skuffet og lei deg... Mildt sagt sjokkert og skuffet kjørte vi hjemover. Etter vi dro derifra har vi ikke pratet med far. Jeg blir nødt til å snakke med ham om genseren men hvordan ta det opp? Syntes det var ordentlig råttent gjort å kaste den og at sønnen min fant den der gjør det værre. Anonymkode: 7b29f...4ca Håper dette er trolling. Hvis ikke, så...! Trist, bare trist, om dette virkelig er sant. 3
Maleficenta Skrevet 25. april 2021 #18 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Meg og sønnen dro på overraskelsesvisitt til pappaen min på fredag for han fylte år. Bakte en kake kvelden før og hadde med oss tre presanger. Ham og kjæresten syntes det var trivelig at vi tok turen dit. Sia vi bor to timer kjøretur vekke fikk vi tilbud om å bli over. Takket ja og det var en fin familiefeiring på kvelden. Dem to, sønnen min og meg. Sønnen min på 12 brukte sine lommepenger på gave til bestefar på eget initiativ. Bestefar åpnet gaven, smilte og ga utrykk for at han likte den godt. Gaven var en hoodie, genser med hette i hvitt. Ham prøvde den og den satt som ett skudd. Bestefar skrøt av farge og godt stoff og genseren satt ham med ut kvelden. En koslig kveld var over og jeg var på tur i sengen men idet jeg skulle skru av lyset og sove overhørte jeg noe ala '......latterlig. En mann på 52 år går ikke med slikt tøy...' Første tanke var at jeg nok hørte feil og la meg til å sove. Etter frokosten morgenen etter ba far oss om å ta med søppelet ut når vi var på tur til bilen for å reise hjem. Sønnen gikk i forveien og kastet søppelet imens jeg takket for oss og gikk til bilen. Ham var stille og virket som noe plagde han idet vi setter oss i bilen og jeg spør ham om noe er galt. 'Bestefar likte ikke bursdaggaven min likevel, genseren ligger i søppledunken' sier ham, tydelig skuffet og lei deg... Mildt sagt sjokkert og skuffet kjørte vi hjemover. Etter vi dro derifra har vi ikke pratet med far. Jeg blir nødt til å snakke med ham om genseren men hvordan ta det opp? Syntes det var ordentlig råttent gjort å kaste den og at sønnen min fant den der gjør det værre. Anonymkode: 7b29f...4ca jeg hadde ringt og spurt rett ut. Hvorfor kasta du genseren du fikk i bursdagsgave? Og forklsrt at sønnen din stolt hadde kjøpt den for sine egne penger og ble skikkelig lei seg. Om han ikke syntes det passet seg å gå med hoodie kunne han da bare brukt den som loffegenser inne. Totslt unødvendig og frekt å kaste den 13
Maleficenta Skrevet 25. april 2021 #19 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja jeg er sint på ham og lurer på om ham kastet den eller kjæresten. Etter han åpnet pakken brukte han genseren til jeg gikk til sengs og? Dumt å opplyse om kommentaren jeg hørte før jeg sovnet? Anonymkode: 7b29f...4ca men hbem var det som sa drn kommentaren? Han eller kjæresten? 2
Maleficenta Skrevet 25. april 2021 #20 Skrevet 25. april 2021 rosapelikan skrev (7 minutter siden): Bytte lapp lå sammen. ja hallo. Da er det iallefall dust å kaste den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå