AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Jeg ble kjent med en fyr på nettet for lenge siden, og synes han ble litt creepy og påtrengende, så sluttet å svare han. Da jeg skjønte han ikke hadde tatt hintet, så sa jeg at jeg er mye opptatt for tiden. Med jobb og skole. Og han fortsatte å sende type 15 snaps om dagen. Helt meningsløse ting og spør om ting. Han fortsatte å mase. Så sa at jeg ikke er like mye på som tidligere fordi jeg jobber mye for tiden og har skole + jeg må være her for familien etter vi har gått gjennom 2 dødsfall. Noe som også er sant. Likevel så maser han på snaps og jeg har ikke hjerte til å blokkere han heller. Jeg får så dårlig samvittighet da vi har hatt kontakt i 5 år, men jeg har vokst litt i fra det der nettvenner konseptet, og jeg er ikke interessert i å holde kontakten, siden jeg synes han virker litt creepy til tider. Svarer jeg ikke, så sender han oppfølgingsnapp. Får fortsatt 10-15 snaps om dagen. Han spør om ting og mener vi snart burde møtes. Kan virke som han er interessert i meg, men han her jo kjæreste. (vi møttest på en datingsapp og fikk en vennskapelig tone) Men noen ganger så kan ting tyde på at han er interessert selvom han har kjæreste. Han har fortalt om sine seksuelle fantasier til meg, og ba meg søke han opp på en bdms side og der kom jeg rett til bilde av hans underliv. Jeg har avvist han hele tiden, men tar jo ikke hintet. Hva skal jeg si til han? Hei, jeg tror ikke vi kan ha mer kontakt fordi jeg synes du er påtrengende og creepy. Kan jo ikke si det. Anonymkode: 1ac56...6c9
Gjest laPistola Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ble kjent med en fyr på nettet for lenge siden, og synes han ble litt creepy og påtrengende, så sluttet å svare han. Da jeg skjønte han ikke hadde tatt hintet, så sa jeg at jeg er mye opptatt for tiden. Med jobb og skole. Og han fortsatte å sende type 15 snaps om dagen. Helt meningsløse ting og spør om ting. Han fortsatte å mase. Så sa at jeg ikke er like mye på som tidligere fordi jeg jobber mye for tiden og har skole + jeg må være her for familien etter vi har gått gjennom 2 dødsfall. Noe som også er sant. Likevel så maser han på snaps og jeg har ikke hjerte til å blokkere han heller. Jeg får så dårlig samvittighet da vi har hatt kontakt i 5 år, men jeg har vokst litt i fra det der nettvenner konseptet, og jeg er ikke interessert i å holde kontakten, siden jeg synes han virker litt creepy til tider. Svarer jeg ikke, så sender han oppfølgingsnapp. Får fortsatt 10-15 snaps om dagen. Han spør om ting og mener vi snart burde møtes. Kan virke som han er interessert i meg, men han her jo kjæreste. (vi møttest på en datingsapp og fikk en vennskapelig tone) Men noen ganger så kan ting tyde på at han er interessert selvom han har kjæreste. Han har fortalt om sine seksuelle fantasier til meg, og ba meg søke han opp på en bdms side og der kom jeg rett til bilde av hans underliv. Jeg har avvist han hele tiden, men tar jo ikke hintet. Hva skal jeg si til han? Hei, jeg tror ikke vi kan ha mer kontakt fordi jeg synes du er påtrengende og creepy. Kan jo ikke si det. Anonymkode: 1ac56...6c9 Du slutter og hinte , og sier rett ut at du ikke er interessert. Finnes det ikke noen blokkering på snaps?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Dårlig samvittighet er drepen ass. Riv av plasteret fort og galt, så får han heller klikke litt. Du er da faen ikke mammaen hans og heller ikke hans kilde til ubetinget kjærlighet. Vokt om hjertet ditt. Selv om Norge og alt mulig norskt selges på billigsalg trenger du ikke ha dårlig samvittighet for at du er litt smartere enn som så. Det er ingen dødssynd å være smart. Anonymkode: a9e94...72c 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Fordi menn ikke tar hint! Hilsen en kvinne som har bodd mange år sammen med en mann!! Anonymkode: be056...b5f 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Du lagde denne tråden for en mnds tid siden og du fikk masse gode svar der. Og du har ENDA ikke klart å si ordentlig fra til han?? Si klart og tydelig: JEG ØNSKER IKKE Å HA KONTAKT MED DEG MER, ØNSKER DEG ALT GODT OG LYKKE TIL VIDERE. Og så blokkerer du han overalt. Hvor vanskelig kan det være herregud... Anonymkode: fd353...a10 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 Nå må vi damer ta oss sammen og kommunisere klart og tydelig. Anonymkode: 78cad...c79 3
Måneskinn Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 Du trenger jo ikke nødvendigvis blokkere - du kan bare fjerne. Eller, gjør det rett og si at du ikke er interessert i sånn, at du ha forandret deg og at du ikke ønsker å fortsette kommunikasjonen. Noen forandrer seg, andre gjør det ikke. Det er uansett ikke naturlig å ha folk på sine sosiale medier som man ikke vil ha kontakt med. Få han bort, så får du en bedre hverdag tipper jeg
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 Selvfølgelig tar han ikke hintet. Han tror at du er ærlig når du sier at du har det travelt. At han fortsetter å kontakte deg og kommunisere viser at han er en god venn. Det er du som lyver her. Ta deg sammen og si at du ikke ønsker kontakt. Anonymkode: 41fa0...363 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 Kan du ikke bare være ærlig om at du ikke vil ha kontakt med han? Du ønsker det jo ikke, så et spiller vel ingen rolle for deg om han blir sur. Anonymkode: 874a6...c15
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 Bare det at han ga deg en link hvor du fikk staken hans rett i fleisen hadde vært nok til at jeg sa takk og farvel til dette "vennskapet". Sånt gjør man jo bare ikke. Denne fyren forstår ikke/later som han ikke forstår hinting forstår du vel. Mannfolk som dette gir seg ikke før de møter blocken. Anonymkode: fd353...a10
exictence Skrevet 26. april 2021 #11 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei, jeg tror ikke vi kan ha mer kontakt fordi jeg synes du er påtrengende og creepy. Kan jo ikke si det. Anonymkode: 1ac56...6c9 Du trenger jo ikke akkurat å si det der. Du skriver: Takk for meldinger og snapper, men jeg må si deg at jeg nå ikke føler lenger for å ha kontakt med deg. kan være sårende det og, men skriv og send. Ferdig.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 20.52): Jeg ble kjent med en fyr på nettet for lenge siden, og synes han ble litt creepy og påtrengende, så sluttet å svare han. Da jeg skjønte han ikke hadde tatt hintet, så sa jeg at jeg er mye opptatt for tiden. Med jobb og skole. Og han fortsatte å sende type 15 snaps om dagen. Helt meningsløse ting og spør om ting. Han fortsatte å mase. Så sa at jeg ikke er like mye på som tidligere fordi jeg jobber mye for tiden og har skole + jeg må være her for familien etter vi har gått gjennom 2 dødsfall. Noe som også er sant. Likevel så maser han på snaps og jeg har ikke hjerte til å blokkere han heller. Jeg får så dårlig samvittighet da vi har hatt kontakt i 5 år, men jeg har vokst litt i fra det der nettvenner konseptet, og jeg er ikke interessert i å holde kontakten, siden jeg synes han virker litt creepy til tider. Svarer jeg ikke, så sender han oppfølgingsnapp. Får fortsatt 10-15 snaps om dagen. Han spør om ting og mener vi snart burde møtes. Kan virke som han er interessert i meg, men han her jo kjæreste. (vi møttest på en datingsapp og fikk en vennskapelig tone) Men noen ganger så kan ting tyde på at han er interessert selvom han har kjæreste. Han har fortalt om sine seksuelle fantasier til meg, og ba meg søke han opp på en bdms side og der kom jeg rett til bilde av hans underliv. Jeg har avvist han hele tiden, men tar jo ikke hintet. Hva skal jeg si til han? Hei, jeg tror ikke vi kan ha mer kontakt fordi jeg synes du er påtrengende og creepy. Kan jo ikke si det. Anonymkode: 1ac56...6c9 Så du har køddet med fyren i 5 år uten å møte han? Ikke rart at fyren kanskje klikker. Hadde ikke blitt forundret om du Catfishet han heller, for å så dumpe når han krever å møtes. Har sett på MTV og den serien der. Er folk som har blitt "holdt på avstand" med diverse unnskyldninger i årevis. Helt vilt. At man er "på snap" fortsatt ETTER HELE 5 ÅR, uten at han har mobilnr ditt, er jo helt vilt. Anonymkode: d4710...644 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #13 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er du som lyver her. Ta deg sammen og si at du ikke ønsker kontakt. Dette! Du må da gi beskjed! Eller bare slutte å svare Anonymkode: 7065e...744 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 Eg hadde skrive: " Hei, eg beklagar. Men eg synest at du er så pågåande at eg blir redd." Anonymkode: 53c14...c30
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #15 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 21.23): Fordi menn ikke tar hint! Hilsen en kvinne som har bodd mange år sammen med en mann!! Anonymkode: be056...b5f Kan ikke ta hint som ikke fins. Vær tydelig!!!!!! Anonymkode: 43f29...99a
Ewisti Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 Dette høres veldig ut som en som jeg også plages med.. navnet hans begynner ikke tilfeldigvis med bokstaven M?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå