Gå til innhold

Flere barn på trampoline?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får deres barn hoppe sammen på trampoline, eller følger dere én om gangen? 

Anonymkode: 1d1e4...66c

AnonymBruker
Skrevet

Ved småhopping får de være fler, skal noenbteste salto eller triks må de være alene.

Anonymkode: b8d23...b44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De får være flere, men ingen slåssing eller karatetriks. Har og grenser på hvor mange som kan være der og hvem. 

Anonymkode: 5e795...55f

AnonymBruker
Skrevet

Max en om gangen på vår trampoline. Har en i slekten med nakkeskadet barn etter trampolineulykke..

Kjøpte derfor med vilje kun 3m trampilone. 

Anonymkode: 083dc...37b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Max en om gangen på vår trampoline. Har en i slekten med nakkeskadet barn etter trampolineulykke..

Kjøpte derfor med vilje kun 3m trampilone. 

Hva gjør dere når dere er på besøk? Synes det er så vanskelig. Har tre tantebarn som er helt gal på trampolinen. Ønsker ikke at ungen min skal bli han rare som må stå og se på andre leke 😔

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke noen regel om kun en om gangen. Men følger litt med slik så det ikke blir hoppet for voldsomt.

Anonymkode: 02401...95d

AnonymBruker
Skrevet

Vi har tre barn, men på tramplinen kun 2 om gangen. De to minste får kun hoppe sammen om en voksen er rett ved og følger med. Dette gjelder også når vi har besøk. Men kan nok tenkes det blir noen unntak i ny og ne. 

Synes det er skummelt å tenke på hvor mye skader som kan oppstå på trampoliner. Men samtidig vil jeg ikke være for hysterisk. Mine barn gjør ikke mye triks, men eldste har lært seg salto. 

Anonymkode: 6c841...2db

AnonymBruker
Skrevet

Har ei på 2,5 år og ei på 6 år, de får hoppe sammen så lenge de hopper pent og tar hensyn til hverandre. Selvfølgelig alltid under tilsyn. 

Anonymkode: 3dd63...395

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her leker og "slåss" de og leker med ball og hopper 2stk sammen.Når en tar salto går andre ut på ene siden.

Anonymkode: 5d800...916

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva gjør dere når dere er på besøk? Synes det er så vanskelig. Har tre tantebarn som er helt gal på trampolinen. Ønsker ikke at ungen min skal bli han rare som må stå og se på andre leke 😔

Lar ikke barna hoppe om andre er ville på trampolinen. Har to villbassenevøer, men de er store nok til å ta hensyn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...