n.jenta Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 (endret) Han sier han våknet opp med vondt i morges og det har vært slik i hele dag. Det er vondt inni, ikke utenpå og han har ikke noe risp, rødhet eller er opphoven. Han sier han ikke kjenner noe når han sitter uten at lårene er borti men det gjør vondt å gå o.l. Noen som kan tenke seg hva dette er? Vi drar jo selvsagt til legen om det ikke blir bedre, men dette har jeg liksom ikke peiling på. Endret 25. april 2021 av n.jenta
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Kan i verste fall være vridd testikkel. Lege med en gang! Anonymkode: c9ca4...fd6
n.jenta Skrevet 25. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan i verste fall være vridd testikkel. Lege med en gang! Anonymkode: c9ca4...fd6 Ja, i verste fall. Men han har ingen andre symptomer enn at det er vondt når han går/berøring.
skm Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Ville oppsøkt lege i kveld, hvis det er en vridd eller delvis vridd testikkel bør det gjøres noe med raskt, så ikke den går tapt. Alternativt infeksjon, er jo også greit å sjekke ut. Min sønn ble operert for vridd testikkel, eneste symptom var smerter i testikkelen.
GammelKaktus Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Jeg ville og gått til lege med dette så raskt som mulig, men så lenge han ikke har andre symptomer så ville jeg nok drøyd til i morgen tidlig. Som regel så har de jo magesmerter/kvalme og kvalme om testikkelen er vridd, men ta en telefon til legevakten iallfall, bare for å høre. Da vet du at du får et noenlunde kompetent svar.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå): Jeg ville og gått til lege med dette så raskt som mulig, men så lenge han ikke har andre symptomer så ville jeg nok drøyd til i morgen tidlig. Som regel så har de jo magesmerter/kvalme og kvalme om testikkelen er vridd, men ta en telefon til legevakten iallfall, bare for å høre. Da vet du at du får et noenlunde kompetent svar. Hei igjen Stråle. Jeg er enig med deg! Anonymkode: f8ecf...d20
n.jenta Skrevet 26. april 2021 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2021 Oppdatering: I dag våknet han opp uten smerter.
GammelKaktus Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 n.jenta skrev (27 minutter siden): Oppdatering: I dag våknet han opp uten smerter. Så bra, ville nok tatt en sjekk om dette skjer igjen, uavhengig av om det går like fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå