Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selvom jeg er sliten og sur før og under mensen, gir jeg han nytelse hver dag. Suger og slikker kukken og ballene til han spruter flere ganger. Gjerne flere ganger om dagen. Han får også ta meg i rumpa. 

Anonymkode: 5f163...3cd

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei lol 

Anonymkode: 25b6f...529

• Liker 18
Skrevet

Selvsagt, vi har naturligvis sex selv om jeg har mensen. Har en liten fetisj for blod, liker sølet og synet av det på han.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vanlig sex selvom jeg har mensen (med mindre det er masse), så vi tilfredsstiller hverandre like mye. 

Anonymkode: 96661...565

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selvom jeg er sliten og sur før og under mensen, gir jeg han nytelse hver dag. Suger og slikker kukken og ballene til han spruter flere ganger. Gjerne flere ganger om dagen. Han får også ta meg i rumpa. 

Anonymkode: 5f163...3cd

Hilsen mann? (merkelig at ei jente føler for å være så detaljert bare for å si ifra om at "hun" tilfredstiller kjæresten selv med mensen). 
I think not.

Anonymkode: fc87d...efa

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet

Vi har også vanlig sex når jeg har mensen. Ikke de mest utfordrende stillingene akkurat, men typ spoon (som er en favoritt hos begge uansett). 

Anonymkode: 3dfc2...163

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha at du gidder. Nei, Selvfølgelig gjør jeg ikke det. 

Anonymkode: aafde...942

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er hvorfor han ikke tilfredsstiller deg når du har mensen?

Anonymkode: 5937c...cae

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Spørsmålet er hvorfor han ikke tilfredsstiller deg når du har mensen?

Anonymkode: 5937c...cae

Nettopp. 

Mensen betyr jo ikke at man ikke kan ha det godt. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ekstra kåt når jeg har mensen, og ser ingen grunn til at vi ikke kan ha sex da. Er det ikke meningen at man skal tilfredsstille hverandre? Jeg suger eller runker han gjerne om jeg selv ikke har lyst, men når jeg også har det burde ikke jeg også få tilfredsstilt min kåthet ?? 

Anonymkode: 98d14...253

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg suger og runker han når jeg har mensen :) 

AnonymBruker
Skrevet
Lothlorien- skrev (11 timer siden):

Selvsagt, vi har naturligvis sex selv om jeg har mensen. Har en liten fetisj for blod, liker sølet og synet av det på han.

Du blør lite du da, finnes ingen menn som ville taklet min mengde med blod.

Anonymkode: 47208...3c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei det blir som helligdager. 

Anonymkode: f8082...d88

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, tvert imot. Blør veldig mye.

Anonymkode: b5db4...a30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ofte sex i dusjen når jeg har mensen 🙂

Anonymkode: 29229...ecf

Skrevet

Vanlig sex under mensen hos oss

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg blir ekstra kåt når jeg har mensen, og ser ingen grunn til at vi ikke kan ha sex da. Er det ikke meningen at man skal tilfredsstille hverandre? Jeg suger eller runker han gjerne om jeg selv ikke har lyst, men når jeg også har det burde ikke jeg også få tilfredsstilt min kåthet ?? 

Anonymkode: 98d14...253

Jeg også. :sjenert: Blir mer sex under mensen enn til vanlig. 

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg blør mye selv, men min opplevelse er at menn tåler det. 

----

Jeg tror for såvidt AB over her har litt rett. HI høres veldig ut som noe en mann har skrevet. :ler:

Anonymkode: 217a9...572

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den første dagen eller to er det litt så som så med lysten, jeg har veldig kramper og magevondt/diare og blodet fosser jo som man er i rene splatterfilmen. Sex er det siste jeg tenker på akkurat da, da blir det evt bare blowjobs.

Men ellers så er han ikke noe redd for blod,  og han elsker å tilfredsstille meg også, så vi har heldigvis et mer spennende og variert sexliv enn kun blowjobs i en uke 😄 

Det er jeg veldig glad for, jeg blir ganske kåt under mens, så hadde vært litt frustrerende med en mann som ikke hadde tatt på meg den uka og bare ville bli sugd. Jeg liker å suge jeg altså, men en uke uten å komme selv er jo ren tortur. Hadde vært tortur for han også med en uke uten å se meg komme.

Anonymkode: 06627...c5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Meg og min mann har en avtale at jeg svelger hans sæd hvis han drikker mitt mensblod. Han pleier å drikke direkte fra menskoppen 🥰

Anonymkode: ceaab...ad3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...