AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 De av dere som kjenner til Levaxin, har dere fått kløe av den? Har gått på den en del mnd nå men ikke merket slik voldsom kløe før nå. Bruker 100 mcg x 5 og 75 mcg x2. Mye hodepine. Har en del dyspne også, men usikker på hva det er, om det er sykdommen i seg selv? Har dere som går på Levaxin merket alvorlige eller mindre alvorlige bivirkninger? Anonymkode: a0cc9...7c9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Det er ikke bivirkninger av Levaxin, bivirkningene kommer av om du er for høyt eller lavt dosert. Dra til legen. Anonymkode: 22c5c...c6b
Ulven Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Urticaria er en bivirkning som er listet opp i felleskatalogen, men siden kløen din er kommet såpass lenge etter oppstart, er det trolig andre årsaker til den. Men du kan be fastlegen skrive ut Eutyrox i stedet for å sjekke om kløen forsvinner.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): De av dere som kjenner til Levaxin, har dere fått kløe av den? Har gått på den en del mnd nå men ikke merket slik voldsom kløe før nå. Bruker 100 mcg x 5 og 75 mcg x2. Mye hodepine. Har en del dyspne også, men usikker på hva det er, om det er sykdommen i seg selv? Har dere som går på Levaxin merket alvorlige eller mindre alvorlige bivirkninger? Anonymkode: a0cc9...7c9 Enig med den som svarer over. Har hatt bivirkninger slik som kløe, svette, hjertebank og skjelving men har da vært høyt overdosert. Legger merke til at greie verdier på blodprøvene ikke samsvarer med egen følelse for symptomer på lavt stoffskifte. Kan kjenne meg sliten, trøtt, ha treg avføring og være lett deprimert selv om prøvene er "fine." Føler meg friskest på det punktet hvor symptomene på overdosering begynner 😐 Anonymkode: 1e2da...4bd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Ikke plaget med hodepine, kløe eller dyspne. Går på 75/100 jeg og. Anonymkode: 6001a...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå