Gå til innhold

Vår kulturministers mor døde av korona.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...hun var 78 år og hadde ikke vaksinert seg. 

• Liker 1
Skrevet

Kondolerer. 🥀 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Trist for ministeren som ikke kan delta i morens begravelse.

Endret av Visum
  • Liker 2
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og persondebatt.

Edie, adm.

• Liker 1
Skrevet

Virkelig smart å reise til Pakistan i disse tider.

• Liker 2
Skrevet
Goggen18 skrev (53 minutter siden):

Virkelig smart å reise til Pakistan i disse tider.

"Sorgen ble enda tyngre å bære når det ikke var mulig å rekke frem i tide til selve begravelsen, og så måtte jeg også ta hensyn til medfølgende fra PST og koronafaren jeg hadde utsatt dem for"

Det er nettopp det kulturministeren ikke gjør. Hvorfor kulturministerens mor er i Pakistan står det ingenting om.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Visum skrev (2 timer siden):

"Sorgen ble enda tyngre å bære når det ikke var mulig å rekke frem i tide til selve begravelsen, og så måtte jeg også ta hensyn til medfølgende fra PST og koronafaren jeg hadde utsatt dem for"

Det er nettopp det kulturministeren ikke gjør. Hvorfor kulturministerens mor er i Pakistan står det ingenting om.

Hvordan tar han ikke hensyn til faren han hadde utsatt dem for med å dra, så lenge det var en av grunnene til at han ikke dro? 

I ett eller annet intervju har han fortalt at foreldrene bor halve året i Pakistan. Han ble utsatt for grov omsorgssvikt og mishandling gjennom oppveksten og har ikke et veldig nært forhold til foreldrene, så han har neppe særlig innflytelse på hva de velger å gjøre. 

Endret av Leophee
  • Liker 1
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for personangrep og kommentar til moderering.

Vintermorgen, mod

Skrevet
Vintermorgen skrev (1 time siden):

Ryddet for personangrep og kommentar til moderering.

Vintermorgen, mod

Oppfordrer dere til å stenge tråden for nye kommentarer. Omstendighetene rundt Abid Rajas koronadøde mor er ikke noe som skal diskuteres på kvinneguiden. Vis hensyn til en familie i sorg.

• Liker 3
  • Opprett ny...