AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Møttes for å ha sex. Har møttes hverandre en gang før for «kjemitreff» med kaffe. Møttes på hotell. Gikk på rommet, snakket litt. Kliner litt, han kler av seg og jeg får suge han. Når jeg har sugd han litt, legger han meg på rygg og vil knulle. Jeg snur meg over på siden og han knuller meg (liker ikke misjonær). Knuller litt bakfra. Han legger seg ned på rygg og jeg suger han til han plutselig kommer. Selv er jeg ikke i nærheten av å komme. Det hele tar ca 30 minutter. Spørsmålet er, ville dere vært fornøyd med denne sexen..? Og er dere menn eller kvinner som svarer. Jeg er bare veldig skuffet. Virket ikke om han vet hvordan kvinner får orgasme.. Anonymkode: 632f4...53e 2
MollyJones Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Møttes for å ha sex. Har møttes hverandre en gang før for «kjemitreff» med kaffe. Møttes på hotell. Gikk på rommet, snakket litt. Kliner litt, han kler av seg og jeg får suge han. Når jeg har sugd han litt, legger han meg på rygg og vil knulle. Jeg snur meg over på siden og han knuller meg (liker ikke misjonær). Knuller litt bakfra. Han legger seg ned på rygg og jeg suger han til han plutselig kommer. Selv er jeg ikke i nærheten av å komme. Det hele tar ca 30 minutter. Spørsmålet er, ville dere vært fornøyd med denne sexen..? Og er dere menn eller kvinner som svarer. Jeg er bare veldig skuffet. Virket ikke om han vet hvordan kvinner får orgasme.. Anonymkode: 632f4...53e Han vet men gir faen. Dessverre høres det ut som sex de aller fleste menn praktiserer. 11
Jentadi Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Møttes for å ha sex. Har møttes hverandre en gang før for «kjemitreff» med kaffe. Møttes på hotell. Gikk på rommet, snakket litt. Kliner litt, han kler av seg og jeg får suge han. Når jeg har sugd han litt, legger han meg på rygg og vil knulle. Jeg snur meg over på siden og han knuller meg (liker ikke misjonær). Knuller litt bakfra. Han legger seg ned på rygg og jeg suger han til han plutselig kommer. Selv er jeg ikke i nærheten av å komme. Det hele tar ca 30 minutter. Spørsmålet er, ville dere vært fornøyd med denne sexen..? Og er dere menn eller kvinner som svarer. Jeg er bare veldig skuffet. Virket ikke om han vet hvordan kvinner får orgasme.. Anonymkode: 632f4...53e Jeg ville ikke vært fornøyd. Han bryr seg bare om sin egen orgasme. Du må ta det opp med han. 11
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Hadde ikke vert fornøyd. K27 Anonymkode: 88bf1...9cb 7
Bamseklemmer Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Han er alt for utålmodig og mangler kvinneforståelse, egoistisk og urettferdig... 30 min bare? Hvorfor kunne han ikke gi deg orgasme etterpå selv om han fikk sin? Å spise en god middag med litt vin... en god dessert og kaffe tar nesten to timer, sexen burde vare like lenge. Klart du er skuffet, det har jeg stor forståelse på.. han vet verken hvordan det skal gjøres, eller hvorfor det er viktig. Men han bør jo skjønne at han er en egoist? Fikk litt vibber fra en eskortes dagbok, der alt bør gjøres unna på 30 min... 1
vesteraalen Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Det var da litt egoistisk tenker jeg.... Orgasme for begge bør være målsetningen.... men det er ikke alle som er like flinke på måloppnåelse... 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 30 min er innafor for meg, men det er ikke ok som han kjørte på. Han ville kun tømme seg i et kvinnfolk. Klokkeklart NEI fra meg. K31 Anonymkode: 12039...388 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Lengden på sexen hadde ikke vært noe problem. Vil heller ha sex i ti sekunder med orgasme, enn sex i en halvtime uten orgasme. Går også helt fint å ha sex uten å få orgasme, kan være kjempedigg allikevel. Men å ha sex med noen som ikke engang gidder å prøve å gi meg en, det utgår. Anonymkode: 9c525...ca5 11
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Møttes for å ha sex. Har møttes hverandre en gang før for «kjemitreff» med kaffe. Møttes på hotell. Gikk på rommet, snakket litt. Kliner litt, han kler av seg og jeg får suge han. Når jeg har sugd han litt, legger han meg på rygg og vil knulle. Jeg snur meg over på siden og han knuller meg (liker ikke misjonær). Knuller litt bakfra. Han legger seg ned på rygg og jeg suger han til han plutselig kommer. Selv er jeg ikke i nærheten av å komme. Det hele tar ca 30 minutter. Spørsmålet er, ville dere vært fornøyd med denne sexen..? Og er dere menn eller kvinner som svarer. Jeg er bare veldig skuffet. Virket ikke om han vet hvordan kvinner får orgasme.. Anonymkode: 632f4...53e Ut fra forutsetningene, ja. Hele opplegget virker jo helt på trynet, så her ville jeg bare vært glad for at det ikke var snakk om en som var helt psycho. På den annen side, jeg ville aldri gått med på å møtes under slike forutsetninger, så nei. Anonymkode: 90d80...33b 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Er du hans prostituerte? Hvis du ikke tar styringen selv så blir det rævva sex. Han lar dette skje fordi han ikke er forelsket i deg. Han bryr seg kun om sexen sin og få tømme seg. Knip bena sammen og IKKE gi kjærestefordeler til en som ikke vil ha deg! Anonymkode: 33eae...792 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du hans prostituerte? Hvis du ikke tar styringen selv så blir det rævva sex. Han lar dette skje fordi han ikke er forelsket i deg. Han bryr seg kun om sexen sin og få tømme seg. Knip bena sammen og IKKE gi kjærestefordeler til en som ikke vil ha deg! Anonymkode: 33eae...792 Amen! Anonymkode: 90d80...33b 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du hans prostituerte? Hvis du ikke tar styringen selv så blir det rævva sex. Han lar dette skje fordi han ikke er forelsket i deg. Han bryr seg kun om sexen sin og få tømme seg. Knip bena sammen og IKKE gi kjærestefordeler til en som ikke vil ha deg! Anonymkode: 33eae...792 Lol. Du misforstår opplegget. Vi møtes kun for sex. Er ikke ute etter en kjæreste. ts. Anonymkode: 632f4...53e 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Han er alt for utålmodig og mangler kvinneforståelse, egoistisk og urettferdig... 30 min bare? Hvorfor kunne han ikke gi deg orgasme etterpå selv om han fikk sin? Å spise en god middag med litt vin... en god dessert og kaffe tar nesten to timer, sexen burde vare like lenge. Klart du er skuffet, det har jeg stor forståelse på.. han vet verken hvordan det skal gjøres, eller hvorfor det er viktig. Men han bør jo skjønne at han er en egoist? Fikk litt vibber fra en eskortes dagbok, der alt bør gjøres unna på 30 min... Ja takk for trøst.. det er det jeg også ser for meg. At sex er en lang nytelsesøkt. Men hører jo ofte her inne at folk syns sex bør være over på et kvarter.. 🤷🏼♀️ Ville derfor høre om det er meg som er rar/kravstor/unormal eller om noen er enig med meg. Hva burde jeg si til han for å gi han sjanse til å forbedre seg? hilsen Ts Anonymkode: 632f4...53e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 Jeg tror kvinner ikke forstår at menn tror at de også får nytelse av sexen, uten at de må dra frem alle triksa og gå 100% inn for å sørge for at damen får orgasme. Dvs, han tenker vel at han har klart å holde seg i 30min, at du er tilfreds med det, og nå skal han gjøre seg ferdig. Hvordan skal han vite at du ønsker (og trenger) unaturlige virkemidler for å føle at du har fått noe ut av seansen? Anonymkode: a3281...c32
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ut fra forutsetningene, ja. Hele opplegget virker jo helt på trynet, så her ville jeg bare vært glad for at det ikke var snakk om en som var helt psycho. På den annen side, jeg ville aldri gått med på å møtes under slike forutsetninger, så nei. Anonymkode: 90d80...33b Helt enig. Hvis man møtes under slike forutsetninger så er det ikke noe annet å forvente. Ha nå litt høyere standard. Anonymkode: 0abaf...cda 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #16 Skrevet 25. april 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Lol. Du misforstår opplegget. Vi møtes kun for sex. Er ikke ute etter en kjæreste. ts. Anonymkode: 632f4...53e Da er det det der du får. Gratulerer. Anonymkode: 0abaf...cda 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #17 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva burde jeg si til han for å gi han sjanse til å forbedre seg? hilsen Ts Hvorfor i alle dager skulle han gidde å forbedre seg? For at en mann skal gidde det, så må det ligge noe i det for han. Anonymkode: 90d80...33b 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #18 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lol. Du misforstår opplegget. Vi møtes kun for sex. Er ikke ute etter en kjæreste. ts. Anonymkode: 632f4...53e Hadde jeg ALDRI giddet. Du får jo ingenting ut av dette opplegget her. At du vil gjøre deg selv så liten. 😕 Anonymkode: 33eae...792 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #19 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Da er det det der du får. Gratulerer. Anonymkode: 0abaf...cda Øh nei. Mange menn som gjør en innsats og liker sex, ikke bare tøm og røm, selvom han ikke jobber for å bli kjæreste altså.. Anonymkode: 632f4...53e 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #20 Skrevet 25. april 2021 Dette er jo en klassisk tøm og røm. Anonymkode: 44fdd...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå