AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Jeg har vært avhengig av Pringles med paprika i lang tid, har prøvd å slette gang etter gang men får det aldri til. Redd for hva dette gjør med kroppen og helsen min da det åpenbart ikke er Sundt. Jeg spiser aldri mindre enn en boks hver dag, spesielt i helgene er det storforbruk, da spiser jeg opp mot 4 bokser pr dag. Vet virkelig ikke lenger hva jeg skal gjøre med dette bortsett fra å muligens snakke om det til legen, men om det har noen hensikt vet jeg ikke? jeg har ingen andre avhengigheter, kun den jævla pringlesen Anonymkode: c377b...e29
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Oi! Det er sinnsykt mye Pringles! Det kan ikke være bra for deg. Hva med å finne en erstatning? Ta en gulrot eller et halvt eple hver gang du vil ha Pringles? Spiser du regelmessige måltider sånn ellers? Det kan jo hjelpe på «suget» etter Pringles å ha et normalt kosthold... Ellers enig med han over, viljestyrke er viktig! Prøv å snakk med legen, men det er bare du som kan slutte å spise... Anonymkode: ec6f1...5ab
Camillapb Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Mener du de små boksene til 10kr eller de vanlige rørene? 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Brunhilde skrev (2 timer siden): Vijestyrke er en fin bil. Jeg har viljestyrke, men jeg klarer bare ikke å slutte med Pringles. Har klart å slutte med røyk og snus tidligere i livet, så viljestyrken står det ikke på AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi! Det er sinnsykt mye Pringles! Det kan ikke være bra for deg. Hva med å finne en erstatning? Ta en gulrot eller et halvt eple hver gang du vil ha Pringles? Spiser du regelmessige måltider sånn ellers? Det kan jo hjelpe på «suget» etter Pringles å ha et normalt kosthold... Ellers enig med han over, viljestyrke er viktig! Prøv å snakk med legen, men det er bare du som kan slutte å spise... Anonymkode: ec6f1...5ab Har prøvd å spise annet istedenfor Pringles men det går bare ikke uansett hva jeg gjør, har ellers regelmessige måltider. Camillapb skrev (25 minutter siden): Mener du de små boksene til 10kr eller de vanlige rørene? De vanlige rørene på 200 gram Anonymkode: c377b...e29
Tough cookie Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Hvorfor må du slutte å spise Pringles da? Skal du slanke deg? Hvis du er normalvektig og spiser sunt til alle måltid, men kun har denne "guilty pleasuren", så ser ikke jeg at det er noe problem 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 Kan det være aktuelt å sette et mål om å begrense inntak, heller enn å kutte? Halvere i første omgang. En halv boks i ukedagene, 2 bokser for hver helgedag. Det vil spare deg for 4500 kcal i uka (500 for hver ukedag, 1000 for hver helgedag), og det halverer saltinntaket du har i dag gjennom pringles. Så når dette er den nye vanen kan du jobbe for å begrense ytterligere. Anonymkode: 6a6bf...246
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 Kjenner til dette! Prøvde dessverre krokodiller med hockeypulver, og nå er jeg hekta! Må ha det hver dag! Bare MÅ! 😛 Anonymkode: 70593...8d0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 Én pose potetgull om dagen er ikke så bra, nei.. Jeg har selv vært på det kjøret i perioder. Anonymkode: b2284...cd9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 Ser jeg regnet feil på kalorier, du sparer 6500 kcal i uka på å halvere inntak! Det vil si at du i dag får omtrent 13000 kalorier i uka gjennom pringles😳 kanskje det kan være motivasjon 😊 Anonymkode: 6a6bf...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå