EXIA Skrevet 25. april 2021 #1 Del Skrevet 25. april 2021 Hei! Leser at mange anbefaler denne sprinkelsengen. Lurer på om den har pustende sengebunn?Finner ikke noe informasjon om det på ikea sin hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Del Skrevet 25. april 2021 Vi har kjøpt den men har ingen peiling, det viktigste er vel en god madrass og ikke tisselaken. tviler på bunden er pustende er sånn vanlig materiale Anonymkode: f1940...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXIA Skrevet 25. april 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har kjøpt den men har ingen peiling, det viktigste er vel en god madrass og ikke tisselaken. tviler på bunden er pustende er sånn vanlig materiale Anonymkode: f1940...fa7 Takk for svar. Hmm, blir ikke helt klok på dette. Trodde at sengebunnen skal ha hull eller en annen form "ventilasjon". Hjelper lite med god madrass hvis bunnen er helt tett eller?🤔Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Del Skrevet 25. april 2021 Det står jo på nettsiden? "Bunnen i sprinkelsenga har god luftsirkulasjon og gir barnet et behagelig sovemiljø." Jeg tror alle IKEAs sprinkelsenger har finmasket mesh i bunnen. Anonymkode: 790b5...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXIA Skrevet 25. april 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det står jo på nettsiden? "Bunnen i sprinkelsenga har god luftsirkulasjon og gir barnet et behagelig sovemiljø." Jeg tror alle IKEAs sprinkelsenger har finmasket mesh i bunnen. Anonymkode: 790b5...8cd Så det først må!Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Del Skrevet 25. april 2021 1 hour ago, EXIA said: Hei! Leser at mange anbefaler denne sprinkelsengen. Lurer på om den har pustende sengebunn?Finner ikke noe informasjon om det på ikea sin hjemmeside. Vi har både hjemme og på hytta og bunnen er absolutt ventilerende ja. Veldig alright 👌 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har kjøpt den men har ingen peiling, det viktigste er vel en god madrass og ikke tisselaken. tviler på bunden er pustende er sånn vanlig materiale Anonymkode: f1940...fa7 Sikker på at det er den dere har? Den har jo ventilerende bunn, det er jo bare et tynt stoff med luftehull i bunnen? Anonymkode: d1f26...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Del Skrevet 25. april 2021 Jeg har to Gulliver-senger som jeg har kjøpt brukt. De har to ulike bunner. En i tre-materiale med hull og en med en slags stofftrukket ramme. Jeg antar at den siste er en nyere modell. Anonymkode: 084a9...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har både hjemme og på hytta og bunnen er absolutt ventilerende ja. Veldig alright 👌 Sikker på at det er den dere har? Den har jo ventilerende bunn, det er jo bare et tynt stoff med luftehull i bunnen? Anonymkode: d1f26...b9b Jepp er den, men ikke jeg som satt den sammen da 🤪 Anonymkode: f1940...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Del Skrevet 26. april 2021 Det er sånn tynt, gjennomsiktig stoff med masse små hull i bunn. Så bunnen er pustende ja😊 bestilte min for 3 uker siden. Anonymkode: ee96e...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå