AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Hvordan er disse i storrelsen? (De med toveis glidelaas). Jeg venter baby om en mnd og er usikker paa strl... gjor det noe om pysjen er litt stor eller blir det veldig ubehagelig for baby? er det noen gang salg paa disse? Anonymkode: cbe5a...49d
Kicki_90 Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Opplever de som ganske normale i størrelsen. Men vi har ofte gått opp en størrelse i pysjer ifht. body, men det henger sammen med at ungen er litt lang i ryggen. Så lenge den ikke er altfor stor så går det bra, men blir den for stor så er det fort gjort at de klarer å få beina inn i selve pysjen. De er som regel på 3 for 2, og har samme pris, så litt rabatt er det. 🙂
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 De er helt supre, og som regel på tilbud med 3 for 2. Det gjør ikke noe om de er litt store på størrelsen. Verre om de er for små. Anonymkode: aac9b...be0 1
pippip Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 De er alltid på 3 for 2, og innimellom er noen modeller på salg. Men Lindex har ofte 20-25% rabatt på alle barneklær eller hele butikken, så jeg ville aldri kjøpt noe der til fullpris
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Elsker de. Alltid brukt de til beggana. Har små barn da. Så fra 9mnd-1 år brukte jeg str 6-9 mnd. Nå er yngste 15 mnd og 10 kilo og jeg har akkurat gått over til str 80(1år) og den svømmer han i, mens str 74 er akkurat passe. Hvis det var til hjelp. tror størrelsene før det ar vi brukte mer den som «hørte til alderen» men husker ikke 🙈 Anonymkode: a4bd7...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå