Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at kjæresten ikke er veldig åpen om telefonen sin, men ser jo innimellom chatter og chatlister. Vet at han bruker en del uskyldige apper.

Men hvordan ser chat listen ut i Tinder og når man er inne på en samtale? Er skriften blå slik at det kan forveksles med iMessage? Er det en rød strek over? Er så lenge siden jeg har vært der og det blir helt feil å oppta profilen og matche noen for å finne det ut! Og når jeg søker på det får jeg flere ulike varianter.

Anonymkode: bdfac...3bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt «Er du på Tinder?» 

AnonymBruker
Skrevet

Er bare å google, men dette er slik det ser ut i en chat med noen. Bildet er fra google, da jeg ikke vil henge ut noen jeg selv har skrevet med:

F4A0C5A6-E8D6-43ED-BF71-22D5F8F8D5BB.thumb.jpeg.2ba78fd98e6db300f43143dec83cfe94.jpeg

Anonymkode: e8c2d...2cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er bare å google, men dette er slik det ser ut i en chat med noen. Bildet er fra google, da jeg ikke vil henge ut noen jeg selv har skrevet med:

F4A0C5A6-E8D6-43ED-BF71-22D5F8F8D5BB.thumb.jpeg.2ba78fd98e6db300f43143dec83cfe94.jpeg

Anonymkode: e8c2d...2cc

Takk for svar og eksempel :) Det gikk opp for meg at kanskje innlegget mitt kunne få det til å se ut som om jeg oppmuntret folk til å poste private samtaler, men det var ikke meningen! Men ja, den kan jo forveksles lett med andre apper.. 

Anonymkode: bdfac...3bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...