AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Hei. Håper noen har erfaring med golf her😈 Sambo har oppført seg som en sur dritt i det siste, og har vært veldig mye vekke. Idag skulle han plutselig spille golfturnering. Ikke uvanlig det, og det er turnering i klubben hans idag. Men siden jeg er litt sur på han (og kjeder meg hjemme med baby) så gikk jeg inn på klubben sine sider for å forhåpentligvis finne ut at han ligger dårlig an eller taper (patetisk, jeg vet, men uansett.) Problemet nå er at hans navn ikke står på noen av spillelistene? Kompisene sine navn står der, men ikke han. Er det sånn at han likevel kan delta på turneringen, eller lurer han meg trill rundt her? Takknemlig for svar. Anonymkode: fa5b0...6ee
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Han står forresten heller ikke oppført på noen startliste idag, slik kompisene hans gjør. Er det likevel mulig at han deltar på denne turneringen? Jeg må være helt sikker før jeg eventuelt konfronterer han. Anonymkode: fa5b0...6ee
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Utro, var det første jeg tenkte. Håper jeg tar feil.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Catalina Culès skrev (Akkurat nå): Utro, var det første jeg tenkte. Håper jeg tar feil. Takk for svar. Ja jeg regner med det hvis det ikke er sånn at man på magisk vis kan delta på slikt uten å stå på noen liste. Kompisene han spiller med startet mye tidligere enn han sa at han skulle spille dessverre. Hvorfor skulle han lyve om dette om han egentlig skulle noe annet, helt vanlig? Et eller annet shady må det jo være. Anonymkode: fa5b0...6ee 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Er det innafor å spørre damen til kompisen hans om hun kan fiske overfor typen sin om hvem han spiller med idag? Eller er det helt crazy bananas? Hun og jeg har en god tone når vi treffes, og før korona og baby hang vi en del sammen i festlig lag... Men jeg føler meg likevel utrolig dum som tenker på å spørre... Anonymkode: fa5b0...6ee 9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det innafor å spørre damen til kompisen hans om hun kan fiske overfor typen sin om hvem han spiller med idag? Eller er det helt crazy bananas? Hun og jeg har en god tone når vi treffes, og før korona og baby hang vi en del sammen i festlig lag... Men jeg føler meg likevel utrolig dum som tenker på å spørre... Anonymkode: fa5b0...6ee Nei, spør henne. Anonymkode: 79c75...ac6 17
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, spør henne. Anonymkode: 79c75...ac6 Føler meg bare så crazy stalker og dum hvis det viser seg at han er der og spiller😭 Anonymkode: fa5b0...6ee 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Du kan eventuelt finne på en unnskyldning for å ringe klubben og spørre når han spiller. Si "hei, jeg tror X spiller turnering hos dere idag. Det har dukket opp noe mtp. familien så jeg lurer på om du kan sjekke i oversikten når han starter og er ferdig?". Anonymkode: 64452...d5b 26
Cuntzilla Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 (endret) Kanskje han bare var lei av dårlig stemning hjemme og måtte komme seg ut. Sa han skulle dra og spille golf (kanskje han mente det også, men kom for sent), og sitter nå og tar en pils et sted eller noe. Alt annet enn å sitte hjemme med sur samboer. Du virker jo som du ønsker han alt vondt, så nesten samme om han er utro eller ei, det høres jo uansett ut som det er på tide å sette seg ned og snakke sammen og se om dette kan reddes eller om dere er på vei mot en ende. Endret 25. april 2021 av Cuntzilla 14
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 Cuntzilla skrev (3 minutter siden): Kanskje han bare var lei av dårlig stemning hjemme og måtte komme seg ut. Sa han skulle dra og spille golf (kanskje han mente det også, men kom for sent), og sitter nå og tar en pils et sted eller noe. Alt annet enn å sitte hjemme med sur samboer. Du virker jo som du ønsker han alt vondt, så nesten samme om han er utro eller ei, det høres jo uansett ut som det er på tide å sette seg ned og snakke sammen og se om dette kan reddes eller om dere er på vei mot en ende. Nå er det vel ingen steder du kan sette deg ned med en pils for tiden. Så om han bare skal ut, blir han gående gatelangs. Men ja, jeg er ellers enig i at det er godt mulig han bare måtte ut. Og det er greit det. Men det bør være mulig å si. Anonymkode: 64452...d5b 11
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 Cuntzilla skrev (Akkurat nå): Kanskje han bare var lei av dårlig stemning hjemme og måtte komme seg ut. Sa han skulle dra og spille golf (kanskje han mente det også, men kom for sent), og sitter nå og tar en pils et sted eller noe. Alt annet enn å sitte hjemme med sur kone. Du virker jo som du ønsker han alt vondt, så nesten samme om han er utro eller ei, det høres jo uansett ut som det er på tide å sette seg ned og snakke sammen og se om dette kan reddes eller om dere er på vei mot en ende. Bare for å ha det på det rene; det er han som har vært sur og fraværende lenge nå. Jeg er ganske selvstendig av meg, og har ikke brydd meg så mye om at han har brukt tiden sin på golf, jeg har hengt med baby og øvrig familie. Men jeg reagerte idag på golfen fordi han har vært vekke på diverse hele helgen, og ikveld var den eneste kvelden på minst en uke hvor vi ville hatt tid til litt partid (Netflix og chili liksom.) Men ja du har helt rett, om det viser seg at han ikke bare lesser alt av barnestyr over på meg, men i tillegg lyver og potensielt er utro, da skal jeg love deg at jeg ønsker han ALT vondt. Han er veldig sosial og ikke typen til å sitte alene med en øl. Kjører gjør han også. Og han sa at han hadde booket denne turneringen allerede fredag, men glemte å gi beskjed før idag. Idioten. Anonymkode: fa5b0...6ee 10
Cuntzilla Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå er det vel ingen steder du kan sette deg ned med en pils for tiden. Så om han bare skal ut, blir han gående gatelangs. Men ja, jeg er ellers enig i at det er godt mulig han bare måtte ut. Og det er greit det. Men det bør være mulig å si. Anonymkode: 64452...d5b Noen steder kan man vel drikke så lenge man spiser. Uansett ikke poenget. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare for å ha det på det rene; det er han som har vært sur og fraværende lenge nå. Jeg er ganske selvstendig av meg, og har ikke brydd meg så mye om at han har brukt tiden sin på golf, jeg har hengt med baby og øvrig familie. Men jeg reagerte idag på golfen fordi han har vært vekke på diverse hele helgen, og ikveld var den eneste kvelden på minst en uke hvor vi ville hatt tid til litt partid (Netflix og chili liksom.) Men ja du har helt rett, om det viser seg at han ikke bare lesser alt av barnestyr over på meg, men i tillegg lyver og potensielt er utro, da skal jeg love deg at jeg ønsker han ALT vondt. Han er veldig sosial og ikke typen til å sitte alene med en øl. Kjører gjør han også. Og han sa at han hadde booket denne turneringen allerede fredag, men glemte å gi beskjed før idag. Idioten. Anonymkode: fa5b0...6ee Nå må du ikke henge deg opp i at jeg brukte en pils som eksempel, det var nå ikke akkurat konsum av øl som var poenget. Han kan drikke Pepsi Max, følge turneringen fra sidelinjen, eller ta seg en kjøretur eller gå i skauen eller whatever. Poenget var at det ikke absolutt må være utroskap, spesielt når det er dårlig stemning hjemme så kan vel den ene part ha behov for å lufte vettet litt. Men såklart, du kjenner ham bedre enn meg, har du grunn til å tenke at han er utro så er han kanskje det. Kan dessverre ikke noe om golf, men ta nå de telefonene og sjekk, hvis ikke blir du vel gal. Endret 25. april 2021 av Cuntzilla 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 Cuntzilla skrev (5 minutter siden): Noen steder kan man vel drikke så lenge man spiser. Uansett ikke poenget. Nå må du ikke henge deg opp i at jeg brukte en pils som eksempel, det var nå ikke akkurat konsum av øl som var poenget. Han kan drikke Pepsi Max, følge turneringen fra sidelinjen, eller ta seg en kjøretur eller gå i skauen eller whatever. Poenget var at det ikke absolutt må være utroskap, spesielt når det er dårlig stemning hjemme så kan vel den ene part ha behov for å lufte vettet litt. Men såklart, du kjenner ham bedre enn meg, har du grunn til å tenke at han er utro så er han kanskje det. Kan dessverre ikke noe om golf, men ta nå de telefonene og sjekk, hvis ikke blir du vel gal. Jeg ser hva du mener Han er liksom alltid med disse kompisene, og han er alltid på golf. Trodde iallfall jeg. Tipper at de refererer til starttidene som ligger åpent på nett, hvis jeg ringer. Og der er han uansett ikke oppført. Men takk for svar uansett. Anonymkode: fa5b0...6ee
MollyJones Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 Blir det lagt ut resultatlister? Isåfall kan du jo spørre han hvordan det gikk, og så dobbeltsjekke med listene? Om han ikke står der ville jeg kanskje begynt å lure. Skaff bevis, skaff privatdetektiv og få han avslørt. 9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #16 Skrevet 25. april 2021 Og forresten, denne mannen lever og ånder for golf. At han skulle reke gatelangs alene for å tenke gir ingen mening. Golfen er hans fristed, kompisene likeså, så hvorfor droppe turneringen hvis han ikke holdt på med noe shady? Anonymkode: fa5b0...6ee 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #17 Skrevet 25. april 2021 MollyJones skrev (4 minutter siden): Blir det lagt ut resultatlister? Isåfall kan du jo spørre han hvordan det gikk, og så dobbeltsjekke med listene? Om han ikke står der ville jeg kanskje begynt å lure. Skaff bevis, skaff privatdetektiv og få han avslørt. Turneringen er ikke over enda. Men godt tips å spørre om resultat! Anonymkode: fa5b0...6ee
Lønnesirup01 Skrevet 25. april 2021 #18 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser hva du mener Han er liksom alltid med disse kompisene, og han er alltid på golf. Trodde iallfall jeg. Tipper at de refererer til starttidene som ligger åpent på nett, hvis jeg ringer. Og der er han uansett ikke oppført. Men takk for svar uansett. Anonymkode: fa5b0...6ee Det KAN hende at han har tatt en annens plass i turneringen, hvis det er trangt om plassene og vedkommende ikke kunne likevel, og så har de ikke oppdatert navnene. Men da gir det ikke mening at han ble påmeldt på fredag. Jeg vet ikke hvordan tonen er mellom dere, men du kan sende en melding og spørre hvordan det går, eller når han er ferdig? 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #19 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han er liksom alltid med disse kompisene, og han er alltid på golf. Trodde iallfall jeg. Har han plutselig begynt å dra oftere på golf i løpet av det siste året feks? Anonymkode: 0a38d...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #20 Skrevet 25. april 2021 Lønnesirup01 skrev (4 minutter siden): Det KAN hende at han har tatt en annens plass i turneringen, hvis det er trangt om plassene og vedkommende ikke kunne likevel, og så har de ikke oppdatert navnene. Men da gir det ikke mening at han ble påmeldt på fredag. Jeg vet ikke hvordan tonen er mellom dere, men du kan sende en melding og spørre hvordan det går, eller når han er ferdig? Ja jeg har vurdert å spørre hvordan han ligger an, men det har jeg aldri gjort før, så er redd han lukter lunten da. Han er veldig manipulerende og flink til å lyve. Og kommer til å bli rasende hvis jeg sier at jeg mistenker noe. Han var klokkeklar på at han meldte seg på for lenge siden. Anonymkode: fa5b0...6ee 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå