AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Hvordan er disse i storrelsen? (De med toveis glidelaas). Jeg venter baby om en mnd og er usikker paa strl... gjor det noe om pysjen er litt stor eller blir det veldig ubehagelig for baby? Anonymkode: 43de6...d2e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Synes de er ganske vanlige i størrelsen. Ikke noe problem om de er litt store i begynnelsen, men helt i nyfødt stadiet synes jeg det var mer praktisk med tryllefot/vott. Det har vel ikke Lindex sine, så min bodde i Wondersuits. Har aldri sett Lindex sine pysjer på salg utover julemønster og kortermede sommervarianter, og ofte er det kun i butikk i så fall. Anonymkode: 9a7f9...fa1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Lindex har ofte 3 for 2 på pysjer. Synes de er helt vanlige i størrelsen. Foretrakk med fot helt i starten og uten fra str 62. Anonymkode: 35795...577
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Lindex har ofte 3 for 2 på pysjer. Synes de er helt vanlige i størrelsen. Foretrakk med fot helt i starten og uten fra str 62. Anonymkode: 35795...577 Finner ingen med fot hos lindex finnes de i butikk? Anonymkode: 43de6...d2e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Med glidelaas og fot* Anonymkode: 43de6...d2e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Lindex sine pysjer er gull, har masse av de i alle størrelser. Helt normale i størrelsen 👌 Med fot er praktisk helt i starten, men de vokser de fort ut av de,og noen har bare så lange ben at det aldri passer, så ikke kjøp for mange. Når de blir eldre trenger de ikke sokker på i senga. Her er link til pysj med fot: https://www.lindex.com/no/p/8105087-6952-gra-pyjamas-med-footies-og-kanintrykk Anonymkode: 413f5...57d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Lindex sine pysjer er gull, har masse av de i alle størrelser. Helt normale i størrelsen 👌 Med fot er praktisk helt i starten, men de vokser de fort ut av de,og noen har bare så lange ben at det aldri passer, så ikke kjøp for mange. Når de blir eldre trenger de ikke sokker på i senga. Her er link til pysj med fot: https://www.lindex.com/no/p/8105087-6952-gra-pyjamas-med-footies-og-kanintrykk Anonymkode: 413f5...57d Takk fant med knapper men ikke glidelaas. Bor jeg bestille 56 til nyfodt? :s vet ikke hvor stor han blir og har ikke butikk i naerheten Anonymkode: 43de6...d2e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Takk fant med knapper men ikke glidelaas. Bor jeg bestille 56 til nyfodt? :s vet ikke hvor stor han blir og har ikke butikk i naerheten Anonymkode: 43de6...d2e Nei, som du ser er det en annen løsning med knapper nedover begge beina, litt mer knotete med knapper men jeg syntes det gikk greit. Hadde bare to pysjer med fot og de brukte vi ikke så lenge, foretrakk de uten. Ja str 56 til nyfødt er fint. Ingen vet hvor stor babyen er før den kommer ut, men 56 er veldig safe for de fleste. Det gjør ingenting om det er litt romslig i starten. Vi fikk en helt gjennomsnittlig jente (50cm lang og 3500g ved fødsel) - hun passet str 50 i 1-2 uker og str 56 i ca 2 mnd. Forøvrig - det er veldig lurt å kjøpe de bodyene fra Lindex som har dobbel knapperad i skrittet, de varer litt lengre Anonymkode: 413f5...57d 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Jeg klippet av foten på de som hadde fot. For det første, så var babys føtter større enn foten i pysjen, og baby sparket en del/veivet med beina og beina krøp oppover i pysjen. Den måtte også skiftes ut fortere enn de uten fot, da de ble fortere korte. En uten fot vil man kunne bruke lenger. Det gjør da ikke noe at den kryper til litt over ankelen, liksom... Men det går jo ikke i en med fot. Den passer bare et øyeblikk. Utrolig upraktisk. Mye bedre uten fot, og så heller sette på en sokk ved behov, kanskje en litt for stor, som kan trekkes godt opp, gjerne over pysjen. Det ser ikke så bra ut, men det er praktisk. Ellers anbefaler jeg heller å bruke vanlig body og strømpebukse til soving. Da får man både overdel og underdel med sokker. Man trenger ikke pysj, jeg synes det er bortkastede penger. Kjøpte til førstemann og fikk en del, andremann arvet, men ville aldri kjøpt det igjen om jeg ikke hadde fra før. Ellers opplevde jeg Lindex sine pysjer som litt romslige. Gjør ikke noe at de er for store (bedre enn for korte i livet/stramme), men opplevde at de kunne bli litt for løse nede ved beina om den var litt lang, og måtte brettes opp for at foten ikke skulle havne inni. Og så liker jeg de med knapper mye bedre enn glidelås (men vet ikke om Lindex's fås med knapper). Følte glidelåsen gikk litt opp i halsen, selv med en sånn hetteflapp for glidelåsen på toppen. Lykke til med fødsel og baby 🙂 Anonymkode: d9db2...3ae 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå