Gå til innhold

​ Ahh 😃 Regnet på dette bildet får meg til å tenke på sommer-regn, når det er så varmt at det bare er godt når det regner og en blir klisse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ahh 😃 Regnet på dette bildet får meg til å tenke på sommer-regn, når det er så varmt at det bare er godt når det regner og en blir klissende våt helt inn til skinnet 🥰 

cd3bff18-f67c-4a33-8902-29862f901a29?fit

Anonymkode: 81e83...7d7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
Rumle skrev (1 minutt siden):

Så kjipt å være den ene sauen det ikke er plass til .. :sukk:

Tenkte det samme :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Catalina Culès skrev (18 timer siden):

Tenkte det samme :sukk:

Det er fortsatt plass oppå en av de andre, den følger bare ikke strømmen 🤣

Anonymkode: 76000...25e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 hours ago, AnonymBruker said:

Ahh 😃 Regnet på dette bildet får meg til å tenke på sommer-regn, når det er så varmt at det bare er godt når det regner og en blir klissende våt helt inn til skinnet 🥰 

Om  det er digg å være i regnet, hvorfor står sauene som sild i tønne for å slippe regnet? 

Anonymkode: 60d1a...6ee

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Om  det er digg å være i regnet, hvorfor står sauene som sild i tønne for å slippe regnet? 

Ikke alle sauene! En liten andel trives jo muligens i regnet, om det er sommer og regnet er varmt, vel og merke - eller, de er i alle fall prinsippfast nok til å ikke gå på akkord med seg selv når det kommer til å tråkke ned andre for egen vinning, ikke ulikt ts, kanskje, hvem vet? :jepp: 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Rumle said:

Ikke alle sauene! En liten andel trives jo muligens i regnet, om det er sommer og regnet er varmt, vel og merke - eller, de er i alle fall prinsippfast nok til å ikke gå på akkord med seg selv når det kommer til å tråkke ned andre for egen vinning, ikke ulikt ts, kanskje, hvem vet? :jepp: 

Tror jeg har misforstått tråden. Jeg trodde den handlet om sommerregn og ikke hvem som tråkker på andre for egen vinning. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi smaken er som baken. Noen liker regn, noen liker det ikke. Sauene liker det åpenbart ikke. Jeg ville ikke ut ifra det antatt at alle mennesker heller ikke liker regn.

Anonymkode: 0e2a7...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror jeg har misforstått tråden. Jeg trodde den handlet om sommerregn og ikke hvem som tråkker på andre for egen vinning. 

Sånn kan det gå når man først begynner å fundere :fnise: Jeg skal pense meg tilbake til sommerregnet, sorry 🐑🐑:regn:🐑

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh neei, dette bildet minner meg bare om NORSK SOMMER! Bleh! 16 grader, isvind og pissREGN! I utlandet (evt en ekstrem sjelden gang i Norge) der det er 30-35 grader og regn, da er det deilig og forfriskende helt enig. Bodde en lengre periode i utlandet og alle syntes jeg var en snodig type som gikk rundt uten regnklær når det regnet ute, men jeg syntes det bare var behagelig. Da trenger jeg riktignok 30 grader altså, ellers fryser jeg i våte klær.

Anonymkode: 01b23...626

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Når kommer sommerregnet? Jeg har bare kjent sommersola. :sol:

Anonymkode: 237da...1b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.4.2021 den 12.56):

Du er på KG. Her skal alle tråkkes på, vinning eller ikke😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 16.38):

cd3bff18-f67c-4a33-8902-29862f901a29?fit

Veldig koselig bilde 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse
  • 11 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg skal ut å løpe i sommerregn nå🤩 Det er overraskende varmt ute, så regnet er bare en velsignelse🤩

Anonymkode: 7304c...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn kan være fint hvis det er sommertemperaturer. Regn og ti-tolv grader, derimot, er ikke fullt så stas. Ellers er jeg stort sett enig med Tu Fu: Godt regn faller om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...