Gå til innhold

Sommerklær for oss som hater blomstrete kjoler, rysjer og blonder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja- da er det den tiden på året igjen. Hvor jeg sliter med å kaste bort svarte jeans, ullgensere og boots. Og hater pasteller, blomster, rysjer og silke. Er det flere er ute som har det slik, og som har funnet en stil som fungerer når sola varmer og gradestokken viser 20 grader pluss? Ender oftest opp med cut- off Levis (svart eller lyseblå), tank tops, joggesko. Det er litt kjedelig i lengden. Tips mottas med stor takk 🙏😊

Anonymkode: df056...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg så i alle fall mange i fjor som gikk i kjoler i lin som har en litt sommerlig 1940 silhuett. Kjolene var gjerne uten mønstre eller hadde vertikale striper :) man finner sikkert noe lignende igjen i år også 

Anonymkode: 78ebb...031

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ender oftest opp med cut- off Levis (svart eller lyseblå), tank tops, joggesko. Det er litt kjedelig i lengden

Nei det er ikke kjedelig i det hele tatt, mye finere enn "sommerkjoler"

Anonymkode: 279db...ebd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er som deg og foretrekker mørke jeans og enkle svarte gensere, gjerne med en dressjakke eller lignende over. Hater farger, mønstre, blonder og rysjer. Er absolutt ikke emo, men ganske klassisk og anonym i stilen. Jeg liker støvletter eller enkle og anonyme joggesko. 

jeg sliter skikkelig når sommeren kommer, for jeg føler meg ikke vel i noe. Det eneste jeg har klart å finne som jeg føler meg ok i er enkle maxikjoler. Helst ensfarget, og med ulike utforminger i hals og skuldre. Zalando har også noen kortere kjoler som er ok. Annet enn det enser jeg ofte med shorts i demin og enkle ensfargede singleter eller t-skjorter.

Anonymkode: cc2cb...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja- da er det den tiden på året igjen. Hvor jeg sliter med å kaste bort svarte jeans, ullgensere og boots. Og hater pasteller, blomster, rysjer og silke. Er det flere er ute som har det slik, og som har funnet en stil som fungerer når sola varmer og gradestokken viser 20 grader pluss? Ender oftest opp med cut- off Levis (svart eller lyseblå), tank tops, joggesko. Det er litt kjedelig i lengden. Tips mottas med stor takk 🙏😊

Jeg har samme stil som deg på vinteren, men om sommeren liker jeg kjoler. Bruker fortsatt mye sorte klær, men litt flagrende luftige kjoler. Trenger ikke bli en ultra feminin blomstrete blondekjole! Hva med en luftig lin bukse og sandaler?Liker det bedre enn singlet og shorts for jeg føler meg for "avkledd" da 😄 Men synes cut off jeans og tank topps er stilig. Kanskje du (og jeg åså) burde ta et steg utenfor comfor sonen og se hvordan det føles? ;) 

Anonymkode: aedc5...6fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for innspill! 😁 Ja lin er bra; og gjerne i svart, khaki eller oliven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
LiseTV skrev (5 timer siden):

Finnes mange fine kjoler som er upyntet.

TS her. Jeg liker ikke kjoler 🤷‍♀️ Føler bare som jeg har kledd meg ut når jeg må på kjole 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sånn resort skjorter og shorts? Jeg pleier ofte å med antrekk som dette. Både med ensfarget eller crazy mønstrede skjorter. Blir ikke så mye nytt i forhold til det du allerede bruker, men er en stor forskjell fra tank tops  :) 

2009649-03-2.jpg

app002prod.thumb.jpeg.e46438175885fe444815599f785620ef.jpeg

Endret av Mich
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- enkle singlet-kjoler. Ikke blomstrete og rotete, og heller ikke for pyntet.

-mer spennende overdeler til shorts, med kule farger, design eller mønstre 

- pynt opp et enkelt shorts og topp-antrekk men div. Belter og annet tilbehør 

Jeg er som deg og liker ikke så mye av disse typiske sommerklærne😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mich skrev (39 minutter siden):

Hva med sånn resort skjorter og shorts? Jeg pleier ofte å med antrekk som dette. Både med ensfarget eller crazy mønstrede skjorter. Blir ikke så mye nytt i forhold til det du allerede bruker, men er en stor forskjell fra tank tops  :) 

2009649-03-2.jpg

app002prod.thumb.jpeg.e46438175885fe444815599f785620ef.jpeg

Åhhhh, superfint! Dette kunne jeg definitivt gått med 😍😊 Skjorter er kjempefint, takk for inspirasjon 🙏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...